- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث نگارخانه فرهنگی هنری در شهرستان دشتستان

عسلویه نیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از احداث نگارخانه فرهنگی هنری در شهرستان دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث نگارخانه فرهنگی هنری در شهرستان دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” کرم باقری بعد از ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی و هنری و خبرنگاران شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان دشتستان از مهم‌ترین رویکردهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان است که در برنامه‌‌ریزی‌های مختلف برای تحقق آن کوشیده‌ایم.

وی افزود: در شهرستان دشتستان توان و پتانسیلی بالا در عرصه فرهنگی و هنری وجود دارد و با برنامه‌ریزی همه‌جانبه مسئولان درخشش این استعدادها به نفع شهرستان ممکن خواهد بود و در حوزه فرهنگ و ارشاد از هیچ اقدامی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: آشنایی با نیازها و دغدغه‌های فعالان فرهنگی و هنری این شهرستان از ویژگی‌ها و خصوصیات ارزنده‌ای است که مسئولان این شهرستان را در ارائه خدمات مطلوب و کارآمد به هنرمندان و فعالان فرهنگی یاری کرده است.

باقری ادامه داد: توان و پتانسیل بالای شهرستان دشتستان در عرصه‌های فرهنگی و هنری سبب افزایش نیازها و خواسته‌های اهالی هنر این شهرستان شده و هرساله کوشیده‌ایم برخلاف محدودیت اعتبارات با رایزنی‌های متعدد و تلاش مضاعف به طور حداکثری در رفع این نیازها کوشا باشیم.

وی در همین راستا اضافه کرد: یکی از مسائلی که در سال‌های گذشته توسط هنرمندان و مسئولان فرهنگی شهرستان دشتستان همواره تاکیدات فراوانی بر آن شده است احداث یک نگارخانه در این شهرستان است که با پیگیری‌های صورت گرفته به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یافته‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از احداث نگارخانه فرهنگی هنری در شهرستان دشتستان خبر داد و بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته زمین کنار انجمن سینمای جوان برازجان که حدود ۸۰۰ متر مساحت دارد به نگارخانه تبدیل می‌شود.

وی در همین ارتباط تصریح کرد: نامه‌نگاری‌های فراوانی در این زمینه انجام شده و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر قول مساعد برای احداث نگارخانه در شهرستان دشتستان را داده‌اند.

باقری اظهار داشت: برای احداث نگارخانه نیاز به انتقال زمین از مسکن و شهرسازی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان است که پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام داده‌ایم.