- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۲۷ درصد گاز کشور در پالایشگاه جم تولید می‌شود

“عسلویه نیوز” مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: ۲۷ درصد گاز کشور در پالایشگاه جم تولید می‌شود.

به گزارش “عسلویه نیوز” رحیم اسلامی ظهر امروز در نشست با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: پالایشگاه جم بیش از ۲۷ درصد گاز کشور را تامین می‌کند و نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: برای خلق حماسه اقتصادی از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

مدیرعامل پالایشگاه جم بر حجم عظیم پروژه‌های شرکت و نقش کارگران در توسعه این پروژه‌ها تاکید کرد.

وی گفت: خوشبختانه کارگران پالایشگاه در تمامی عرصه‌ها نقش فعالی دارند و تلاش می‌شود حداکثر استفاده از دانش آنها در بهبود سیستم به‌عمل آید.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم در این دیدار با اشاره به اهمیت پالایشگاه جم در کشور خاطرنشان کرد: بدون شک  کارگران در تولید و پالایش گاز پالایشگاه نقش اساسی دارند.

وی همچنین در این دیدار، برخی از اقدامات رفاهی انجام شده برای کارگران در بخش‌های مختلف را نیز تشریح کرد.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این دیدار بر لزوم توجه بیش از پیش به حقوق کارگران تاکید کرد و از شرکت پالایش گاز فجر جم نیز به خاطر اقدامات انجام شده تقدیر کرد.

حسین حیدری یادآور شد: تقویت قشر کارگر و حمایت از این عزیزان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و همه باید در این زمینه همت بیشتری از خود نشان دهیم.

ایرج محبی زاده  سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم و اسدلله ابراهیمی مسئول روابط عمومی این اداره نیز در این دیدار مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر را همراهی کردند و به بیان نظرات خود پرداختند.