- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نادری: بایستی ارزش و جایگاه شهیدان در جامعه به نسل جوان منتقل شود

عسلویه نیوز” اولین جلسه یادواره شهدای بخش بمنظور ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و زنده نگه داشتن یاد و خاطره جانفشانی ها و نکوداشت و رشادتهای شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به ریاست نادری بخشدار عسلویه در محل بخشداری برگزار گردید.

[1]

به گزارش”عسلویه نیوز” در این جلسه نادری بخشدار عسلویه با اشاره به برگزاری اولین جلسه یادواره شهدای بخش تصریح کرد: برگزاری نخستین یادواره شهداء در سال جهاد اقتصادی فرصت بزرگی است که آرمان الهی شهداء را پاس بداریم چرا که شهیدان توانستند با رشادتهای خود چهارچوب نظام اسلامی را مستحکم نمایند.

وی افزود: امروز بایستی ارزش و جایگاه شهید در جامعه و اینکه شهدا متعلق به مردم هستند را بیشتر در جامعه نهادینه کنیم و باید بنحو شایسته ای یادواره شهدای بخش را با همکاری کلیه ادارات،نهادها و مردم برگزار نماییم و با برنامه ریزی های اصولی و منطقی بتوانیم به نسل آینده انتقال دهیم.

نادری در ادامه تصریح کرد: نصب بنرهای یادواره شهداء در مراکز مهم بخش، پخش یادواره از شبکه استانی، تقدیر و تجلیل از خانواده های شهداء، سخنرانی فقیه دانشمند آیت الله حسینی بوشهری و دعوت از مسئولین اجرایی استان در یادواره از مهمترین اقدامات ستاد یادواره شهدای بخش عسلویه خواهد بود.

لازم به ذکر است این مراسم روز پنج شنبه مورخه ۱۳۸۹/۳/۱۲ راس ساعت ۲۱ همزمان با بیست و دومین سالگرد عروج ملکوتی پیر جماران ، معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در حسینیه یادگار امام (ره) روستای بیدخون برگزار می گردد.