- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مردی که همسر باردارش را کشته بود پس از ۹ سال فرار بازداشت شد

مرد ۴۱ ساله ای که در پی اختلاف خانوادگی همسر باردار خود را به قتل رسانده و متواری شده بود، سرانجام پس از ۹ سال زندگی مخفیانه، توسط کارآگاهان پلیس عملیات ویژه آگاهی استان خراسان رضوی دستگیر شد.

سرهنگ حسین بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر در نشستی مطبوعاتی گفت: بیستم خرداد سال ۸۲ زن جوان بارداری در خیابان پنجتن ۴۸ مشهد به قتل رسید و با اعلام این موضوع به مأموران انتظامی در همان زمان کارآگاهان به همراه مقام قضایی به محل وقوع جنایت اعزام شدند و پس از تحقیقات و بررسی های لازم دریافتند مقتول با ضربات متعدد چاقوی همسرش به قتل رسیده است و متهم به قتل نیز پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده است.

سرهنگ بیدمشکی گفت: با توجه به این که متهم به قتل به نقطه نامعلومی گریخته بود، مأموران نتوانستند سرنخی از محل اختفای او به دست آورند و بررسی های پلیسی نیز به منظور یافتن متهم که ۹ سال توانسته بود خود را از چشم مأموران مخفی کند به نتیجه ای نرسید؛ بنابراین پرونده به اداره عملیات ویژه سپرده شد تا کارآگاهان نسبت به پیگیری پرونده اقدام کنند. سرانجام بررسی ها و تحقیقات مأموران پلیس عملیات ویژه به نتیجه رسید و چند روز پیش مأموران طی انجام امور تخصصی و تشخیص هویت متوجه شدند که متهم به قتل با نام جعلی به دلیل ارتکاب جرم دیگری سال ۸۹ در زندان ورامین به سر می برده است؛ بنابراین مأموران با مراجعه به زندان به بررسی سوابق متهم پرداختند و دریافتند که وی در سال ۸۹ مدتی را در زندان ورامین زندانی بوده ولی پس از مدتی از زندان آزاد شده و در نقطه نامعلومی اقامت گزیده است.

سرهنگ بیدمشکی افزود: کارآگاهان در شاخه دیگر تحقیقات خود و با مراجعه به بانک اطلاعات مجرمان، توانستند محل سکونت متهم به قتل را در ورامین مشخص کنند، بنابراین طی یک نیابت قضایی به این شهر رفتند اما دریافتند که متهم به تهران نقل مکان کرده است؛ بنابراین کارآگاهان دوباره طی نیابت قضایی دیگری به تهران عزیمت کردند و از آن جا که متهم به قتل در تهران ازدواج مجدد کرده بود، موفق به شناسایی همسر دوم او شدند و از طریق تعقیب همسر وی توانستند محل اختفای او را شناسایی کنند و وی را در عملیاتی غافلگیر کننده در سحرگاه ۲۸ اردیبهشت امسال دستگیر کنند و به مشهد انتقال دهند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها صراحتا به قتل همسر خود به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

سرهنگ بیدمشکی افزود: پرونده متهم در شعبه ۱۳۳ بازپرسی دادسرای شهید قدوسی مشهد به ریاست قاضی حسن پوست فروشان تحت رسیدگی قرار دارد.

م.م متهم به قتل دستگیر شده، درباره انگیزه خود از قتل همسر باردارش گفت: من و همسرم هر دو به هروئین معتاد بودیم، من همواره به همسرم بدبین بودم و همواره بر سر این موضوع بین ما اختلاف وجود داشت تا این که یک شب با هم به منظور خرید مواد مخدر از منزل بیرون رفتیم و مقداری هروئین خریدیم و به منزل آمدیم. مقداری مشروب خوردیم و در آخر شب هم هروئین مصرف کردیم. قبل از خواب با همسرم مشاجره کردم و در یک لحظه چاقوی آشپزخانه را که در اتاق افتاده بود برداشتم و چند ضربه به شکم وی زدم، آن گاه در حالی که پسر و دختر کوچکم در خواب بودند از منزل بیرون رفتم، خودم را به صدمتری رساندم و از آن جا هم به پلیس راه طرق مراجعه کردم و با اتوبوس های تهران به ورامین رفتم.