- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مدارس کم‌جمعیت با هم تجمیع می‌شوند

عسلویه نیوز: رئیس آموزش و پرورش شبانکاره گفت: در سال تحصیلی جدید، مدارس کم‌جمعیت با هم تجمیع می‌شوند.

خبرگزاری فارس: مدارس کم‌جمعیت با هم تجمیع می‌شوند

به گزارش”عسلویه نیوز” مرتضی دریاییان شامگاه دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: توجه به نیازها باید با توجه به گستره نیازها صورت پذیرد و مسئولان باید سعی کنند به نیازهای اساسی جامعه توجه جدی داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره خاطرنشان کرد: مسئله آموزش یکی از اساسی‌ترین و لازم‌ترین نیازهای بشری است که تمام مسئولان سیاسی و فرهنگی باید در حوزه کاری و فعالیت‌های خود به این مهم توجه داشته باشند و از تمام ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند برای بهبود شرایط آموزش بهره ببرند.

دریاییان ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم دولتمردان توجه به نیازهای آموزشی بوده و اقدامات مطلوب و ارزنده‌ای در راستای حل مشکلات و بهبود نیازهای آموزش و پرورش انجام داده‌اند و پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه آموزش و پرورش را در این عرصه شاهد بوده‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره با اشاره به اجرای طرح (۶-۳-۳) در آموزش و پرورش بیان کرد: تجمیع مدارس کم‌جمعیت در یک مدرسه می‌تواند موجب ارتقای سطح و کیفیت علمی و آموزشی شود و در سال تحصیلی جدید شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

دریاییان ادامه داد: همکاری اولیای دانش‌آموزان در اداره هرچه بهتر مدارس نقشی انکارناپذیر دارد و از ایشان می‌خواهیم در کنار ما برای بهبود وضعیت مدارس حضوری فعال و موثر داشته باشند.

وی افزود: شورای آموزش و پرورش باید تمام توان و پتانسیل خود را در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش معطوف کند و راهکارهای مطلوب به منظور رفع نیازهای اساسی آموزش و پرورش در مناطق مختلف را برطرف کنند و در بخش شبانکاره فعالیت شورای آموزش و پرورش همواره در این راستا بوده است.

بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: تمام مسئولان باید در راستای رشد علمی منطقه گام بردارند و همکاری و همیاری مسئولان نقش مهمی در رشد و توسعه علمی منطقه دارد.

مختار چترسنجی افزود: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در شورای آموزش و پرورش دنبال می‌شود هماهنگی و تعامل مطلوب مسئولان بخش برای بهبود وضعیت آموزشی است.

بخشدار شبانکاره تحقق اهداف طرح تحول بنیادی آموزش و پرورش را از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای آموزش و پرورش و مسئولان این نهاد گسترده دانست و تصریح کرد: همکاری دهیاران و اعضای شورای اسلامی در اجرای طرح تحول نوین در آموزش و پرورش نقش مهمی در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح دارد.