- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سپاهان گام به مرحله یک‌چهارم نهایی گذاشت

دیدار دو تیم سپاهان و استقلال در چارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با بازی کاملا یک طرفه سپاهان ۲ بر صفر به سود این تیم به پایان رسید.


  دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر و در حضور ۱۲ هزار سیصد و پنجاه و یک نفر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه)اصفهان آغاز شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. سزار در دقیقه ۸ و محسن بنگر در دقیقه ۳۵ برای سپاهان گلزنی کردند.

از این بازی به عنوان سوپر جام هم یاد می‌شد مسابقه‌ای که سپاهان قهرمان لیگ برتر به مصاف قهرمان جام حذفی رفت.

بازیکنان و مربیان دو تیم قبل از بازی با مصاحبه‌هایشان برای هم کری زیادی خواندند، حتی پرویز مظلومی سرمربی استقلال گفته بود در زمین بازی جواب توهین‌های سپاهانی‌ها را خواهد داد ولی در نهایت استقلال که در این فصل لقب کهکشانی داشت در آسیا نتوانست توفیقی به دست بیاورد و کهکشان آبی در آسیا خاموش شد و سپاهان به جمع  ۸ تیم برتر آسیا رسید.

مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا شهریور و مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کیم دونگ جی داور کره‌ای بازی به حنیف عمرا‌ن‌زاده، ساموئل و تیموریان از استقلال و محرم نوید‌کیا از سپاهان کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار مرحله یک هشتم نهایی الجزیره امارات میزبان تیم الاهلی عربستان است که آن بازی در ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

ترکیب سپاهان:

رحمان احمدی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، مهدی جعفرپور، مهدی کریمیان، امید ابراهیمی، هاشم بیک‌زاده، محرم نویدکیا( از دقیقه ۷۵ احمد جمشیدیان، جانواریو، جواهیر سوکای( از دقیقه ۶۱ سید مهدی سیدصالحی) و سزار( از دقیقه ۸۱ حسین پاپی)

سرمربی: زلاتکو کرانچار

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی( از دقیقه ۴۰ یرکوویچ)، میثم حسینی( از دقیقه ۶۹ محسن یوسفی)، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، ساموئل، خسرو حیدری، فریدون زندی( از دقیقه ۸۰ میلاد میداودی) و آرش برهانی

سرمربی: پرویز مظلومی