- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اعتبارات عمرانی دشتستان رشد چشمگیری داشته است

عسلویه نیوز: فرماندار دشتستان گفت: اعتبارات عمرانی دشتستان رشد چشمگیری داشته است.

خبرگزاری فارس: اعتبارات عمرانی دشتستان رشد چشمگیری داشته است

به گزارش”عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: خرداد یکی از ماه‌های پر افتخار و پرفراز و نشیب در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است و تمامی مسئولان باید به این ماه و مناسبت‌های آن توجه خاص داشته باشند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: پیشبرد برنامه‌ها و اهداف شهرستان دشتستان در سال مالی ۹۰ بسیار خوب بوده و امیدواریم تلاش و کوشش‌های مسئولان این شهرستان زمینه‌ساز ارائه خدمات ارزشمند و ماندگار در این شهرستان شود.

خسروی اذعان داشت: در شهرستان دشتستان با تمامی فراز و نشیب‌ها و گستردگی و تنوع فرهنگی که وجود دارد، وضعیت مطلوبی بر جو شهرستان حاکم است و آنچه سبب ایجاد این وضعیت خوب شده است همدلی و همراهی خوب مسئولان با یکدیگر، خصوصا ائمه محترم جمعه است.

وی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان در سال ۹۰ را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در سال مالی ۹۰ اقدامات عمرانی ارزنده‌ای در شهرستان دشتستان به منظور رفع نیازهای مردم ارائه شد که تاکنون پیشرفت خوبی داشته‌اند و مسئولان باید خود را برای اجرای پروژه‌های سال ۹۱ آماده کنند.

این مسئول با اشاره به افزایش جذب اعتبارات تملک و دارایی شهرستان دشتستان در سال مالی ۹۰ اشاره کرد و گفت: در سال مالی ۹۰ شاهد جذب ۶۱ میلیارد تومان اعتبارات تملک و دارایی بودیم و با مبالغی که از محل‌های دیگر جذب کردیم اعتبارات عمرانی این شهرستان به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

فرماندار دشتستان ادامه داد: سال مالی ۹۰ تیرماه سال جاری به پایان می‌رسد و تمامی پروژه‌های عمرانی این سال مالی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یا تا هفته دولت به پایان می‌رسد و در اختیار مردم شریف دشتستان قرار می‌گیرد.

خسروی بیان کرد: عمران و آبادانی روستاهای دشتستان در دستور کار قرار دارد و با تمهیدات اندیشیده شده در سال جاری تحول خوبی در خدمات‌رسانی به روستاها صورت می‌گیرد.