- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

توزیع ۲۶۰ تن شکر تنظیم بازار در دشتستان

“عسلویه نیوز” سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از جذب و توزیع ۲۶۰ تن شکر تنظیم بازار در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از مسئول روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان محمدحسن اسماعیل‌پور صبح امروز در نشست ستاد تنظیم بازار دشتستان اظهار داشت: خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در دشتستان شاهد بهبود وضعیت خدمات‌رسانی هستیم.

وی افزود: نظارت بر بازار و رضایت‌مندی شهروندان از وضعیت بازار در دستور کار این نهاد قرار دارد و از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این مسیر اهتمام داریم.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از جذب و توزیع مقدار ۲۶۰ تن شکر تنظیم بازار در شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای تنظیم بازار تا کنون مقدار ۱۶۰ تن شکر جذب و در سطح شهرستان با قیمت مصوب با هماهنگی بخشداران و با نظارت بازرسان این اداره در حال توزیع است.

اسماعیل‌پور تصریح کرد: مقدار ۱۰۰ تن دیگر نیز خریداری شده که به‌زودی وارد شبکه‌های توزیع عرضه خواهد شد تا بین شهروندان دشتستانی توزیع شود.

وی با اشاره به اجرای طرح رحمت در شهرستان دشتستان بیان کرد: در این طرح عرضه عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با حدود ۱۰ درصد زیر قیمت بازار است و هدف آن تامین کالاهای مورد نیاز شهروندان است.

این مسئول گفت: مسئولان دشتستان در امر بهبود وضعیت بازار و نظارت بر بازارهای سطح شهرستان همت خوبی دارند و شخص فرماندار از تمام توان و پتانسیل موجود برای نظارت بر بازار استفاده می‌کند.

وی گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده همه باید برای تحقق منویات معظم له اهتمام ورزیم و این اداره در راستای تحقق حماسه اقتصادی تلاش زیادی دارد.