- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آمریکا به هیچ پایگاهی در جمهوری اسلامی دست پیدا نخواهد کرد

این تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: آمریکا در پی پایگاهی در کشور ما برای رسیدن به اهداف نامشروع، جاسوسی ها و دخالت های بی جا است و سعی دارد با برقراری ارتباط، آن پایگاه را بدست آورد ولی هرگز به این فرصت دست پیدا نخواهد کرد.

سرهنگ حمید خرمدل ، تحلیل گر مسائل سیاسی و بین الملل  استان بوشهر در نشست نقد و بررسی” ارتباط با آمریکا ” که شب گذشته در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  برگزار شد اظهار داشت: مردم هر کشوری که دست به انقلاب می زنند اولین پیام آنها مخالفت با نظام  اداره کننده آن کشور است.

وی ادامه داد کشور ما نیز در زمان رژیم شاهنشاهی که بیشترین ارتباط را با دول غرب و بخصوص کشور آمریکا داشته است حاصل آن ارتباط چیزی جز دستیابی دشمنان به اهداف و منافع خود آنها و فقر و نارضایتی مردم ما نبوده است.

وی با اشاره به خواسته هایی که مردم ما در اوایل انقلاب داشتند و پس از مطالبه گری، به صورت قانون درآمده و به خواست عمومی مبدل شده بیان داشت: عدالت طلبی و جلوگیری از فاصله های طبقاتی از اولین شعارها و مطالبات مردم ما بوده است.

خرمدل اضافه کرد: از دیگر شعارهای ملت ایران که در اوایل انقلاب مطرح شد دفاع از محرومین ، اخلاق، کرامت انسانی  و استکبار ستیزی که ذات اسلام هم همین است بود.

وی ابراز داشت: آمریکا به هیچ وجه نمی تواند راضی شود که در جهان عدالت برقرار شود زیرا آنها در زندگی خصوصی خودشان نیز انسان هایی مغرور و متکبر هستند ، آیا می شود بین شر و خیر ارتباط برقرار کرد؟

این تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: آمریکا در پی دستیابی به پایگاهی در کشور ما برای رسیدن به اهداف نامشروع، جاسوسی ها و دخالت های بی جا است و سعی دارد با برقراری ارتباط، آن پایگاه را بدست آورد ولی هرگز به این فرصت دست پیدا نخواهد کرد.

وی بیان داشت: به گفته مقام معظم رهبری شرایط این دولت به گونه ای است که رابطه با او برای ما نه تنها سودی ندارد بلکه برای کشور ما ضرر هم دارد.

وی افزود: رابطه‌ى سیاسى با آمریکا براى ما مضر است زیرا آمریکا ثابت کرده است با کشورهایی که رابطه دارد در نهایت سودی برای مردم آن کشور حاصل نشده است و نمونه بارز این ادعا ارتباط با نظام شاهنشاهی ایران و کشورهای عراق و مصر است.

سرهنگ حمید خرمدل تصریح کرد: همیشه تمایل برقراری ارتباط با دولت های دیگر برای دولت آمریکا وسیله‌اى بوده است براى نفوذ در قشرهاى مستعد مزدورى در آن کشورها و سفارتخانه های آمریکا همواره محور و مرکز اداره‌ى آشوبها در کشورهای مختلف بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امکان ندارد جمهوری اسلامی این اجازه را به دولت آمریکا بدهد که به بهانه ارتباط، بتواند آزادانه در امور داخلی کشور دخالت کند و نقشه های شوم خود را عملی سازد.

 

/دانشجو نیوز