- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نادری: بزرگداشت ارتحال حضرت امام یک همایش بزرگ سیاسی است

“عسلویه نیوز” سرهنگ ملکوتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام در بخش، با اعلام برنامه های ستاد، اعزام کاروان های زیارتی به مرقد مطهر حضرت و برگزاری مراسم در مساجد و حسینیه ها و انجام مسابقات فرهنگی را از جمله برنامه های این ستاد دانست.سپس حجه الاسلام گنجی امام جمعه بخش با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به تجلیل از مقام معنوی و سیاسی حضرت پرداخت و افزود: سخنان حضرت امام برای ما می تواند یک الگو باشد.

وی افزود: امروز میراث گرانبهای حضرت امام، ولایت فقیه است و هرگاه کشور در امور حکومت با مشکلی مواجه می شود و یا فقیه گرها را باز می کند و هم ما موظفیم که در عمل مطیع ولی فقیه باشیم.

در ادامه نادری بخشدار عسلویه با تجلیل از شخصیت بی نظیر حضرت فاطمه(س) بعنوان اسوه تمام عیار مقام و قله رفیع فضائل، سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامیداشت و با بیان اینکه که توانست رزمندگان ما خرمشهر را آزاد کنند توکل به خدا بود و خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش و ثبات و پیشرفت کشور مدیون تلاش، ماندگاری و از خودگذشتگی رزمندگان و مجاهدت های امام راحل است.

وی افزود: ایشان با اینکه حضرت امام یک حقیقت همیشه جاوید است که اندیشه ها و افکارش همواره چراغی فروزان فراروی ملت است تصریح کرد: امام هویت دینی و اقتدار را به ما بازگرداند و از امروز توسعه و ترویج افکار و اندیشه های امام یک وظیفه دینی و تکلیف شرعی است.

بخشدار عسلویه با اشاره به خیزش وقوح بیداری اسلامی مردم منطقه آنها را برگفته از انقلاب اسلامی و متاثر از اندیشه های حضرت امام(ره) دانست و تصریح کرد: دنیای استکبار با ایجاد رعب و وحشت نمی تواند جلوی این بیداری را بگیرد و این بیداری سراسر جهاد فراگرفته است و تنها مختص کشورهای اسلامی نیست.

بخشدار عسلویه با اعلام این مطلب که بزرگداشت ارتحال حضرت امام یک همایش بزرگ سیاسی است و مردم با حضور خود در مرقد مطهر آن امام همام، بیعت مجدد خود را با رهبری و ولایت فقیه نشان می دهند، خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمن نمی توانند به این کشور حمله کنند بواسطه ایمان به خدا، حضور مردم در صحنه و تبعیت از ولایت فقیه است.

نادری در پایان با تاکید بر برنامه ریزی مهم خواستار همکاری و مساعدت کلیه ادارات، نهادها و شرکت های منطقه جهت برگزاری باشکوه مراسمات بیست و دومین سالگرد ارتحال امام شدند.ایشان با بیان اینکه اعزام کارون به مرقد امام یک کار فرهنگی است و باید از این فرصت بهره فرهنگی برد، خاطرنشان کرد: ستاد بزرگداشت ارتحال امام در بخش، امسال ۳۰۰ نفر را به مرقد مطهر حضرت امام(ره) اعزام می نماید.