- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

موسوی: فاطمه زهرا(س) بزرگترین پاسدار ولایت است

عسلویه نیوز در زاد روز ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه ابوالفضل العباس (ع) خیارو به همت کانون فرهنگی اتحاد آن روستا طی مراسم باشکوهی برگزار گردید.

به گزارش “عسلویه نیوز” در این مراسم مسئول ستاد اقامه نماز بخش عسلویه  ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا و فرزندشان امام خمینی (ره) و با اشاره آزادسازی خرمشهر این سه مناسبت را از مناسبت های ویژه و با اهمیت کشورمان دانستند و اظهار داشتند: تبیین جایگاه حضرت فاطمه در نزد خداوند ایشان را طبق احادیث و روایت آمده از اهل سنت و شیعه بهترین مادر دلسوز مسلمانان عالم دانست که منحصر به ایشان می باشد و هیچ کس در عالم هستی تا روز قیامت نتوانسته به این مقام والا نایل آید.

ایشان حضرت امام خمینی را فرزند پاک و عالمی برجسته از نوادگان حضرت زهرا خطاب نموده و اضافه کردند: در آزاد سازی خرمشهر رزمندگان اسلام با فرماندهی و رهبری های پیامبرگونه امام خمینی و با توسل به مادرشان حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها در این معرکه بلکه در ۸ سال دفاع مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) را پناهگاه خود می دانستند و پیروزی های بسیاری کسب کردند.

موسوی حضرت فاطمه زاهرا (س) را بزرگترین پاسدار ولایت فقیه دانستند و عموم مردم را به پاسداری از ولایت فقیه دعوت نموده و تاکید کردند: امروز هر کس ذره ای از فرامین رهبری سرپیچی نماید در جامعه جایی برای او وجود ندارد و مردم او را مانند یک منافق می پندارند.

وی افزود: مهمترین نیاز جامعه  پیروی از ولایت و وحدت است و جامعه بایستی این امر مهم را همیشه مد نظر داشته باشد و تابع ولایت و رهبری باشد.

سپس مراسم توسط مداح اهل بیت یوسف محمدی به مدح و مولود خوانی حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه پیدا کرد و در پایان هدایایی از طرف مدیر کانون فرهنگی به کسانیکه همنام فاطمه زهرا بودند اهدا گردید.