- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اقتدار ایران به برکت خون شهداست.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: اقتدار ایران به برکت خون شهداست.

خبرگزاری فارس: اقتدار ایران به برکت خون شهداست

به گزارش “عسلویه نیوز”حسین اسکندری شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد حوزه فرهنگی و هنری شهرستان جم اظهار داشت: توجه به دغدغه‌های فرهنگی باید در رأس برنامه‌ها باشد.

وی ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین فرا رسیدن هفته گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اکنون که کشور ما در دنیا صاحب قدرت و نفوذ است به برکت خون شهدا و رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری است.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: باید قدر این نعمت بزرگ را دانست و اندیشه‌های امام راحل را در بین آحاد جامعه تبیین کرد.

اسکندری همچنین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد و از مسئولان برای اجرایی شدن این برنامه‌ها درخواست همکاری کرد.

وی به افتخارات کسب شده در حوزه پرورشی اشاره کرد و این موفقیت‌ها را نشان از تعهد، تجربه و احساس مسئولیت مدیران و معاونان و مربیان دانست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی جم نیز از تلاش‌های فرهنگیان در طول سال تحصیلی تشکر کرد و گفت: بحمدلله امسال در سطح استان صاحب عناوین بسیار خوبی شدیم و تعداد زیادی از دانش‌آموزان شهرستان به مسابقات کشوری راه پیدا کرده‌اند که حاکی از زحمات مدیران، معاونان و مربیان محترم پرورشی است.

محمد حسینی بیان کرد: امیدواریم با همت فرهنگیان و معلمان و مسئولان شاهد موفقیت چشمگیر دانش‌آموزان عزیز در سطح کشور باشیم.

وی همچنین خواهان ترویج و بسط فرهنگ غنی اخلاقی و انسانی در بین دانش‌آموزان شد.

در ادامه کارشناسان امور تربیتی و سلامت نیز به تشریح نحوه برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی پرداختند و از همه دست‌اندرکاران در کسب این موفقیت‌ها تشکر کرد.