- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۶ سالن جدید ورزشی در دشتستان در دست احداث است

فرماندار دشتستان گفت: شش سالن جدید و استاندارد ورزشی در دشتستان در دست احداث است.

خبرگزاری فارس: 6 سالن جدید ورزشی در دشتستان در دست احداث است

به گزارش “عسلویه نیوز”غلامحسین خسروی صبح امروز در آیین افتتاح چمن مصنوعی در شاهیجان اظهار داشت: ورزشکاران شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر در عرصه استانی و ملی و بین‌المللی موفقیت‌های ارزشمندی داشته‌اند.

فرماندار دشتستان افزود: افزایش اعتبارات ورزشی شهرستان دشتستان در دستور کار قرار دارد و با حمایت استاندار و با تعامل مدیرکل ورزش و جوانان استان شاهد تحقق این امر مهم هستیم.

وی اضافه کرد: زمین ورزشی چمن مصنوعی روستای شاهیجان بخش بوشکان به منظور توسعه ورزش در بین جوانان این منطقه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

فرماندار دشتستان از احداث شش سالن ورزشی جدید استاندارد در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: با تلاش انجام گرفته، هم‌اکنون شش سالن جدید و استاندارد با امکانات مجهز در سطح شهرستان در دست ساخت است و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها نیز مطلوب است.

وی با اشاره به پیشرفت مطلوب بخش بوشکان و روستای شاهیجان بیان کرد: اقدامات و اتفاقاتی که در این روستا در چند ساله اخیر رخ داده برای تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار یک اتفاق مثال‌زدنی است.

خسروی افزود: محرومیت‌زدایی و عمران و آبادی در روستاها، برنامه‌ها و اقدامات ویژه دولت بوده و هست.

وی خاطر نشان کرد: توسعه طرح‌های مسکن روستایی و راه‌اندازی پارک تفریحی روستای شاهیجان با عنایت مسئولان به زودی انجام می‌شود.

بخشدار بوشکان نیز اظهار داشت: دولت عنایت ویژه‌ای به مناطق محروم و دوردست دارد و افتتاح چمن مصنوعی در شاهیجان اقدام ارزنده و نشان‌دهنده تقسیم عادلانه امکانات است.

علی افراسیابی افزود: رفع مشکلات مخابراتی در روستای شاهیجان از مسایلی است که با تلاش فرماندار و مدیران مخابراتی محقق می‌شود.

وی یادآور شد: بخش بوشکان در چند سال اخیر رشد محسوسی در عمران و آبادانی داشته و مردم از حجم و کیفیت خدمات رضایت دارند.