- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بنگر: دوست دارم به پرسپولیس بروم

مدافع سپاهان گفت: کارم در اصفهان تمام شده و دوست دارم به پرسپولیس بروم.


   محسن بنگر در گفت و گو با خبرگزاری پانا در خصوص پیروزی سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی فوق العاده بود و حرف نداشت. همه چیز تحت کنترل و زیر نظر ما اداره شد و در نهایت نشان دادیم بهترین تیم ایران هستیم.

وی در خصوص کری خوانی های قبل از بازی افزود: متاسفانه ما فوتبالیست ها و مربیان ایرانی فقط بلدیم قبل از بازی برای هم کری بخوانیم در صورتی که باید در زمین نشان دهیم که چکاره ایم. هم نشان دادیم قدرت اول ایرانیم و برای رسیدن به مراحل بالا برنامه داریم با این وجود تیم استقلال بازیکنان بزرگی و باشخصیتی دارد. آنا تیم قدرتمندی بودند ولی دیدید که قدرت ما به آنها چربید و چیزی برای گفتن نداشتند.

مدافع سپاهان تصریح کرد: این قدر خوب بودیم که اگر از فرصت ها بهتر استفاده می کردیم باید با اختلاف می بردیم. آنها اصلا موقعیتی نداشتند. کادر فنی ما بسیار قوی است و خیلی خوب تیم های حریف را آنالیز می کند. دیدید که ما وقتی جباری و تیموریان را از کار انداختیم، استقلال فلج شد. برای مهار آنها بازیکن مستقیم گذاشته بودیم و جواب هم داد.

بنگر گفت: خودمان را کشتیم در مرحله گروهی به عنوان تیم اول صعود کنیم تا در اصفهان میزبان باشیم و مقابل تماشاگران خودی بازی کنیم. اگر قرار بود نصف ورزشگاه را به استقلالی ها می دادیم که می رفتیم در آزادی بازی کنیم. تیم ما خیلی زحمت کشید و در سخت ترین گروه صدرنشین شد.

وی تاکید کرد: دیدید که گروه ما چقدر سخت بود. حتی الاهلی که تیم دوم گروه ما بود، صدرنشین گروه استقلال را برد. به نظرم اگر لخویا هم بالا می آمد می توانست الجزیره را به راحتی ببرد. حالا دیگر این حرف ها فایده ای ندارد و این بازی هم به تاریخ پیوست. مهم این بود که مقابل استقلال همه چیز تحت نظر ما اداره شد و یک برد خیلی شیرین آوردیم.

مدافع سپاهان در خصوص درگیری اش با عمران زاده افزود: درگیری نبوده. نمی دانم کجا این حرف ها بیرون آمده. حنیف بچه محلم است و حتی در بازی اگر زیرگوشم بزند، به او چیزی نمی گویم. ما هرروز داریم همدیگر را می بینیم، آن وقت دعوا می کنیم؟ در آن صحنه داشتیم در مورد ساموئل حرف می زدیم که آیا خطای او اخراج داشت یا کارت زرد؟

بنگر در خصوص توهین و فحاشی هواداران سپاهان به مهدی رحمتی گفت: اولا باید بگویم متاسفانه این فحاشی ها در کل ورزشگاه های ایران مرسوم است و باب شده. سال قبل که خسرو حیدری در سپاهان بازی می کرد، برای استقلالی ها بی غیرت شده بود. مهدی رحمتی گلر اول تیم ملی است و بالاخره ۲ سال برای سپاهان زحمت کشیده. اصلا حقش نبود. واقعا خیلی زشت است. او آدم باشخصیت و بزرگی است و من از رحمتی عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به درگیری مرزبان و رحمتی هم تاکید کرد: من نمی دانم مسئله چه بود و بهتر است از این ۲ نفر بپرسید. مگر یک نفر می تواند به آن همه تماشاگر خط بدهد؟ تازه تیمی که ۲ بر صفر پیش است چه نیازی به این کارها دارد؟ مربی وقتی تیمش جلو است فقط به این فکر می کند تا با راهنمایی هایش تیم به گل های بیشتری برسد.

مدافع سپاهان در خصوص این که آیا حرف های جلال حسینی که گفته کار من و بنگر با پرسپولیس ۹۰ درصد تمام شده، افزود: کارم در اصفهان و سپاهان تمام شده و بعید می دانم در اینجا بمانم. تمدید نمی کنم چون اصلا با من صحبتی هم نشده. من دوست دارم به پرسپولیس بروم اما چیزی معلوم نیست. اگر سید جلال این حرف را زده حتما این طور است.

بنگر در خصوص شرطی که برای رویانیان گذاشته و گفته باید یا شیث برود یا نصرتی گفت: این حرف مسخره ای است. یعنی یک بازیکنی که در لیگ برتر بازی می کند می تواند چنین شرطی برای یک باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بگذارد؟ من از این سایت به طور رسمی شکایت می کنم و تا آخر هم پیگیر هستم. کسی که این شایعه را به دروغ نوشته پست ترین آدم است. این آدم خیالاتی، مریض و روانی بوده که چنین چیزی نوشته.