- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فتح‌الله‌زاده: استعفا نداده ام

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد از این سمت کناره‌گیری نکرده و در جلسه با وزیر ورزش نیز از او نخواسته‌اند این کار را انجام دهد.


  پس از دیدار استقلال و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شایعات زیادی پیرامون جدایی فتح الله زاده از جمع آبی پوشان و استعفای او از هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح شد.

علی فتح الله زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص در این باره گفت: قصد داشتم سکوت اختیار کنم اما متأسفانه امروز جوی علیه من درست کردند که مجبور هستم پاسخگو باشم. چند روز پیش جلسه‌ای با آقای عباسی وزیر ورزش و دکتر سجادی برگزار و در خصوص قرارداد بازیکنان، مخارج، درآمد و هزینه‌های باشگاه صحبت کردیم.

وی افزود: به هیچ عنوان در این جلسه استعفا ندادم و نخواستند که استعفا بدهم اما انتخاب و انتصاب در هر زمینه‌ای در باشگاه استقلال بر عهده وزیر محترم ورزش است و ایشان هرکسی را که بخواهد می‌تواند انتخاب کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در این جلسه وزیر ورزش توصیه‌هایی انجام دادند و جلسه بسیار مثبتی را پشت سر گذاشتیم که نزدیک به یک ساعت و نیم به طول انجامید. مطمئن هستم این جلسه پربار و مثبت بوده چون وزیر و معاون ایشان به من اظهار لطف داشتند و من هم تمام راهکارهای مثبت و چشم انداز آینده را برای آنها شرح دادم.

فتح الله زاده گفت: همانطور که تأکید کردم، نه استعفا دادم و نه از من خواسته شد که استعفا بدهم. در این خصوص آقای سجادی می‌توانند شهادت دهند که بحث استعفایی در کار نبوده و می‌توانید از ایشان سؤال کنید که چنین بحثی مطرح نشده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: درباره مسائل دیگر قصد سکوت دارم و فعلا هیچ صحبتی انجام نمی‌دهم و فقط از این جهت که جوی علیه من به راه افتاده بود این صحبت‌ها را مطرح کردم.