- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نقش ویژه پارس جنوبی در توسعه صنعت کشور

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از نقش ویژه پارس جنوبی در توسعه صنعت کشور خبر داد.پارس جنوبی2 [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” محمد بزرگیان صبح امروز در سومین جشنواره نظام پیشنهادهای مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز کشور است و در تامین سبد انرژی کشور نقشی بی‌نظیر دارد.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: نقش مجتمع گاز پارس جنوبی با ارزش افزوده‌ای که برای کشور ایجاد می‌کند و نقش ویژه‌ای که در توسعه صنعت کشور دارد به‌گونه‌ای است که به‌زودی ما را از صادرات نفت خام بی‌نیاز خواهد کرد.

بزرگیان تصریح کرد: تعداد ۱۲ تا ۱۳ هزار پیشنهاد در طول سه سال در مجتمع گاز پارس جنوبی و حجم بالای صرفه‌جویی‌های حاصل از این پیشنهادها واقعا ارزشمند است و این نشانه‌ عظمت کاری است که در این مجتمع در حال انجام است.

وی افزود: ثمره‌ بسیار ارزش‌مند این حجم از کار فکری نشان می‌دهد که ما باید به سمتی برویم که خیلی بیش‌تر از آن چیزی را که به عنوان دستمزد می‌دهیم، به فکر‌مزد بدهیم، چون واقعا ارزش ایده و فکر آدم‌ها خیلی ارزش‌مندتر از کار یدی آن‌هاست و من از مسئولان مجتمع انتظار دارم که حتما این مساله را مدنظر قرار بدهند.

بزرگیان با اشاره به کار و تلاش بی‌وقفه کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه تصریح کرد: ما باید قدر همت والای این جوانان را بدانیم چون کار و تلاش همین‌ها بوده که ریگزارهای لم‌یزرع عسلویه را به بزرگ‌ترین قطب اقتصادی کشور و یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مناطق اقتصادی جهان تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: باید از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه منطقه بهره ببریم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.