- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بازدید وزیر نفت از پارس جنوبی

وزیر نفت و هیئت همراه از فازهای گازی میدان مشترک پارس جنوبی بازدید و در جریان آخرین پیشرفت‌های ساخت و توسعه طرح‌ها قرار گرفتند.پارس حنوبی4 [1]

به گزارش «عسلویه نیوز» رستم قاسمی با حضور در منطقه ویژه پارس جنوبی، از طرح توسعه فازهای ۱۵ و ۱۶ و نیز ۱۷ و ۱۸ این میدان مشترک که در شمار “طرح‌های مهر ماندگار” دولت قرار دارند بازدید کرد؛ وی در این بازدید روند ساخت و توسعه این فازها را نسبت به ماه گذشته مورد بررسی قرار داد و گزارشی از واحدهای کارفرمایی و پیمانکاری این طرحها دریافت کرد.

وی سپس در فازهای ۲۰ و ۲۱ که توسط کنسیرسیومی از شرکت‌های فعال ایرانی به مدیریت شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت در حال اجراست بازدید به عمل آورد. حضور در نشست فوق العاده ارزیابی توسعه طرح‌های مهر ماندگار صنعت نفت درشرکت نفت و گاز پارس شامل پروژه فازهای ۱۲، ۱۵ و ۱۶ و نیز ۱۷ و ۱۸ از دیگر برنامه های وزیر نفت بود.

در این نشست که تمامی پیمانکاران طرح‌های مذکور نیز حضور داشتند، دکتر زهیری مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس و تعدادی از مدیران شرکت‌ها و مجریان طرحها گزارشی از روند برنامه های عملیاتی توسعه را به وزیر نفت ارایه دادند.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و شماری از مدیران عامل شرکتهای پیمانکار وزیر نفت را در این بازدید همراهی کردند.