- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پرایدی که به بهانه آب در تنگستان به سرقت رفت

 به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از تنگستان نما ، عصر روز دوشنبه هفته گذشته, چند نفر با یک خودرو پراید سرقتی وارد روستای چاهپیر شدند که به دلیل داغ کردن موتور آن, اتومبیل آنها روشن نمی شد و پس از ریختن آب در رادیات ماشین,از روشن کردن آن ناامید شدند.

به همین دلیل ماشین را در نزدیکی پست بانک روستا رها کرده و برای انجام دادن نقشه شوم خود به نزدیگی جاده میروند تا آن را عملی کنند.

 یکی از اهالی روستا به نام سهراب آذرگون که از نقشه شوم آنها اطلاعی نداشت دزدان را در مسیر می بیند و به خیال آنکه مسافر هستند آنها را سوار بر ماشین می کند و در طول مسیر یکی از آنها از راننده (سهراب آذرگون)  طلب آب می کند و وی که نمی دانست جریان از چه قرار است ماشین را نگه می دارد و برای آوردن آب به صندوق عقب ماشین می رود, در این حال یکی از سارقین پشت فرمان ماشین می رود و درب ماشین را می بندد و با سرعت با همدستان خود از سهراب جدا می شوند.

 وی که دیگر چاره ای نداشت و کسی را برای یاری خود در اطراف نمی دید به پلیس اطلاع می دهد و امید دارد در روزهای آتی با کمک مامورین نیروی انتظامی خودروی خود را پیدا کند.

آن ماشین هم که سارقان با خود آورده و در روستا رها کرده بودند پس از بازدید ماموران نیروی انتظامی و انجام بررسی های لازم  به آگاهی شهرستان تنگستان انتقال داده شد.