- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشف بیش از ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: ۱۳ هزار و ۶۵۰ لیتر سوخت نفت گاز قاچاق در استان بوشهر کشف ضبط شد.

 

به گزارش «عسلویه نیوز»، محمود احمدی امروز در گفت‎وگو با فارس در بوشهر، اظهار داشت: پرونده فردی که اقدام به عرضه خارج از شبکه شش هزار و ۳۵۰ لیتر نفت گاز در شهرستان دشتستان کرده بود در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شعبه با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه و با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را به استرداد سوخت مکشوفه به شبکه توزیع محکوم کرد.

احمدی ادامه داد: همچنین متهم محکوم به پرداخت مبلغ ۱۲ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت شد و رای صادره حضوری است.

وی با اشاره به محکومیت عرضه کننده خارج از شبکه نفت گاز در تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان یادآور شد: پرونده افرادی که اقدام به عرضه خارج از شبکه هفت هزار و ۳۰۰ لیتر نفت گاز کرده بودند، در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شعبه با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه و با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده و گزارش دریافتی از مرجع کاشف تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر استرداد نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت مبلغ هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که رای صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.