- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشته و زخمی شدن ۴ نفر بر اثر سقوط خودروی پاترول در آمل

ولی محمد فضلی اظهار داشت: چهار نفر از سرنشینان خودروی پاترول در مسیر حرکت به سمت روستای ناندل بخش لاریجان دچار سانحه و سقوط مستقیم به دره شدند که یکی از سرنشینان به نام وحید فرج پور در دم کشته شد.
بخشدار لاریجان آمل، از کشته و زخمی شدن چهار نفر از سرنشینان خودروی پاترول بر اثر سقوط به دره ای در این بخش کوهستانی در روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش مهر، ولی محمد فضلی اظهار داشت: چهار نفر از سرنشینان خودروی پاترول در مسیر حرکت به سمت روستای ناندل بخش لاریجان دچار سانحه و سقوط مستقیم به دره شدند که یکی از سرنشینان به نام وحید فرج پور در دم کشته شد.

وی افزود: سه سرنشین دیگر این خودرو به نام های عباس سعادت نژاد،  رامین حبیبی و مرتضی صادقی که با مصدومیت شدید ناشی از سقوط به دره مواجه شدند، توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

بخشدار لاریجان همچنین به سانحه  تصادف سه دستگاه وسیله نقلیه در جاده هراز حدفاصل ورودی روستای لاسم اشاره کرد و ادامه داد: در این حادثه که عصر شنبه رخ داد، سه دستگاه خودروی سواری پژو، سمند و سواری خطی به هم برخورد و در پی آن ۴ نفر مصدوم شدند.

فضلی اضافه کرد: در مسیر انتقال مصدومان توسط اورژانس ۱۱۵ یکی از مصدومان حادثه به علت شدت جراحات در دم کشته شد.

وی، از رانندگانی که قصد تردد درجاده هراز را دارند خواست تا با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، با حوصله و صبر بیشتری رانندگی کنند  و به توصیه های ایمنی مأموران پلیس راه توجه کنند.