- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: بیمارستان برازجان بهمن امسال افتتاح می‌شود.

خبرگزاری فارس: بیمارستان برازجان بهمن امسال افتتاح می‌شود

جهانگیر شاهینی امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز”در دشتستان اظهار داشت: گسترش مراکز بهداشتی و تجهیز و کیفیت بخشیدن به خانه‌های بهداشت در شهرها و روستاهای مختلف کشور در دستور کار این دانشگاه در سال جاری قرار دارد و برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

این مسئول عنوان کرد: در سال گذشته و امسال در جذب اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تلاش خوبی انجام شد و شاهد موفقیت بسیار خوبی نیز بودیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در اجرای مصوبات سفرهای استانی که در سه دوره سفر ریاست جمهوری به تصویب رسیده اقدامات خوبی انجام داده و البته در برخی پروژه‌ها نیازمند تلاش بیشتر و موثرتر هستیم.

شاهینی تصریح کرد: تعداد طرح‌های مصوب سفرهای دولت در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ۳۶ پروژه است که تلاش کرده‌ایم به پیشرفت خوبی در این طرح‌ها برسیم.

وی اضافه کرد: اجرای بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بوشهر از مهم‌ترین طرح‌هایی است که عملیات اجرایی این طرح به پایان رسیده و دانشگاه علوم پزشکی در امر تجهیز این بیمارستان نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهد و به زودی شاهد بهره‌برداری رسمی این طرح خواهیم بود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به اهمیت بیمارستان برازجان نیز گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی برازجان از طرح‌های مهم و ملی است که در حال حاضر با جدیت توسط وزارت مسکن و شهرسازی در دست احداث است.

شاهینی یادآور شد: بیمارستان برازجان با وسعت ۱۴ هزار مترمربع احداث می‌شود و هم‌اکنون بیش از ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی طرح اعلام شده که تا بهمن امسال این بیمارستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه مدیریت در رشد دستگاه‌ها اذعان داشت: توسعه مدیریت جایگاه خود را در دنیای کنونی باز کرده و مدیریت صرف دیگر رنگ باخته است و باید نسبت به تقویت این حوزه اهتمام ورزیم.

این مسئول بیان کرد: هم‌اندیشی و ایجاد ارتباط بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با دیگر دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی از موضوعاتی است که به توسعه مدیریت و منابع کمک خواهد کرد و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این مسیر گام برمی‌دارد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر متذکر شد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان مهم‌ترین دغدغه مسئولان دانشگاه است که در این مسیر تلاش می‌کنیم.