- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

جعفری: قلعه‌نویی به زعم خودش ۳۰۰ میلیون می‌خواهد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با رد قرارداد ۱،۵ میلیارد تومانی قلعه‌نویی با این باشگاه گفت: او به زعم خود ۳۰۰ میلیون تومان از ما می‌خواهد.


 محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اینکه چه تصمیمی برای سرمربیگری تراکتورسازی گرفته، عنوان کرد: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. صحبت هایی را با گزینه های مد نظر خود انجام داده ایم اما هنوز قطعی نشده است.


 جعفری در خصوص اینکه روز گذشته در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد ۲۰ درصد قراردادها مانده و قلعه نویی نیز گفت ۳۰۰ میلیون تومان از تراکتورسازی طلبکار است و روی همین حساب گفته شد مبلغ قرارداد این مربی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، اظهار داشت: قلعه نویی به زعم خود می گوید ۳۰۰ میلیون تومان طلب دارد اما با حساب ما نصف این مبلغ از قرارداد قلعه نویی باقی مانده است. قرارداد قلعه نویی با ما به اندازه سقف قرارداد است و اضافه آن طبق توافق قبل از فصل پاداش است.


 مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که با بازیکنان تیم چه زمانی تسویه می کنند، گفت: آنهایی که قرارداد خود را با ما تمدید کنند نیمه دوم خرداد پول می گیرند و آنهایی هم که امضا نکنند باید منتظر شوند تا بودجه  برسد.