- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فرهنگ ناب اسلامی به واسطه زینب کبری (س) به زن شخصیت داد

“عسلویه نیوز” مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: فرهنگ ناب اسلامی به واسطه زینب کبری (س) به زن شخصیت و وقار عطا کرد.زینب [1]

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام محمد دشتی در آیین سوگواری سالروز وفات حضرت زینب(س) اظهار داشت: بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت کبری (س) محصول اسلام هستند و باید از زندگی آنها الگوبرداری کنیم.

وی افزود: زنان و مردان مسلمان با مطالعه زندگی این دو بزرگوار و بصیرت ایشان در برخورد با مسائل جامعه می‌توانند ارزش‌ها را در یک جامعه احیاء کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: خطبه حضرت زینب (س)در کوفه و شام سراسر نشان از بزرگی و بصیرت این بزرگوار و همراهی با امام حسین (ع) است.

دشتی یادآور شد: زینب (س) یادآور کربلا شد، چراکه فریادهای سراسر شور و شعور در مقابل مستکبران به گونه‌ای آتش‌زا و حرکت‌زا بود که مردم را منقلب کرد.

این مسئول با بیان ویژگی‌های شخصیت حضرت زینب(س) افزود: فرهنگ ناب اسلامی به واسطه زینب کبری (س) به زن شخصیت و وقار عطا کرد.

وی خاطرنشان کرد: حرکت امام حسین (ع) یک حرکت سیاسی و اجتماعی بود و به‌پا خواستن در برابر ظلم و جور و ایستادگی در برابر فرعون زمان خود بوده است و مسائل سیاسی و اجتماعی مسئله کوچکی نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) فرمود: امام خمینی (ره) فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است» و ما باید تمام تلاش خود را دراین زمینه داشته باشیم.

وی گفت: ما باید با حضور پرشور خود در انتخابات دشمنان انقلاب را ناکام و دوستان انقلاب را امیدوار کنیم و کاندیدای اصلح خود را انتخاب کنیم.

خلیل رفعتی، فرمانده سپاه عسلویه نیز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب(س)، حضرت زینب(س) را اسوه افشاگری و ظلم‌ستیزی دانست و گفت: ما هم باید با بصیرت خود، دشمنان خود را در عصر کنونی مأیوس کنیم.