- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشف ۲٫۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف بیش از ۲٫۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر دادقاچاق1 [1]

به گزارش ” عسلویه نیوز” خدابخش نیکنام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین امنیت و آسایش شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی امری مهم است و در عسلویه شاهد همکاری بسیار خوبی هستیم.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف بیش از ۲٫۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش پلیس پارس جنوبی در بازرسی از یک دستگاه خودرو ، تعداد ۹ دستگاه کولر گازی پنجره‌ای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال و همچنین یکدستگاه خودرو به ارزش ۱٫۴ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

نیکنام ابراز داشت: مأموران پلیس این فرماندهی در زمان گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی وانت پیکان به رانندگی فردی به هویت “ح.ن” مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی مذکور تعداد ۹ دستگاه کولر گازی پنجره‌ای مستعمل فاقد هرگونه مدارک گمرکی به ارزش تقریبی ۸۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی افزود: همچنین ماموران پلیس در حین کنترل محور اصلی یک دستگاه خودروی خارجی اسپورتیچ فاقد پلاک را به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال متوقف که به دلیل نداشتن اسناد و مدارک معتبر گمرکی به دایره مبارزه با قاچاق انتقال داده شد.

نیکنام از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف و قانون‌گریز در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محلات اقدام شود.