- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دستگیری پسربچه‌ای که در یک دقیقه پراید می‌دزدید!

متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که این شاه کید را از آرش تک دست که وی نیز از سارقان حرفه ای منطقه است گرفته و با این شاه کلید قادر بوده در کمتر از یک دقیقه در هر خودروی پرایدی را باز کرده و آن را به سرقت ببرد.

مهر: سارق حرفه ای ۱۶ ساله که در کمتر از یک دقیقه خودروهای پراید را سرقت می کرد از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید عباس نازرفتار در این باره اظهار داشت: عصر رو زگذشته یکی از واحدهای گشت انتظامی ۱۱۰ این یگان در حال گشتزنی در محدوده خیابان محلوجی بود که به متوجه تحرکات مشکوک پسربچه ای می شود که کنار خودرویی ایستاده و در حال بازکردن در خودرو است.

ماموران با مشاهده این وضعیت به وی مظنون شده و در اقدامی غافلگیرانه این نوجوان را که داخل خودرو نشسته بود را بازداشت کرده و طی تحقیقات ابتدایی دریافتند که وی نه تنها مالک خودرو نیست بلکه قصد داشت خودرو را سرقت کند.

ماموران پس از دستگیری او را بلافاصله مورد بازرسی بدنی قرار دادند که در خلال بازرسی یک  شاه کلید از وی کشف شد.

این متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت که در ادامه مشخص شد وی که “رامین.ت” نام دارد سال گذشته به جهت درگیری مدتی را در کانون اصلاح و تربیت به سر برده و پس از آزادی از کانون با چند جوان خلافکار رفیق شده و آنها راه و روش سرقت را به او یاد داده اند و در نهایت برای این خلافکار حرفه ای ۱۶ ساله، اسم مستعار “رامین بچه” را انتخاب کرده اند.

متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که این شاه کید را از آرش تک دست که وی نیز از سارقان حرفه ای منطقه است گرفته و با این شاه کلید قادر بوده در کمتر از یک دقیقه در هر خودروی پرایدی را باز کرده و آن را به سرقت  ببرد.

رییس کلانتری ۱۱۵ رازی با اشاره به اعترافات صریح متهم و سوابق موجود در پرونده وی تصریح کرد:سارق کوچولو برای پیگیری و تحقیقات بیشتر و همچنین شناسایی و دستگیری سایر همدستانش در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.