- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی برازجان افتتاح شد

صبح امروز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی برازجان با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای بهداشت، راه و شهرسازی، استاندار و مسئولان استان بوشهر افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی برازجان یکی از پروژه‌های ماندگار دولت دهم در استان بوشهر بوده که با پیگیری و حمایت مسئولان استان بوشهر امروز افتتاح شده است.

 وزارت بهداشت و راه و شهرسازی نقش مهمی در اجرای این پروژه داشتند و با افتتاح آن یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان دشتستان محقق شد.

این بیمارستان با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع در پنج طبق و با اعتباری بالغ بر ۲۱۲ میلیارد ریال ساخته شده و دارای بخش‌های کلینیک زایمان، اطفال، ‌نوزادان،جراحی،آی.سی.ی، جراحی مغز و اعصاب،چشم پزشکی، سی.سی.یو، شش اتاق عمل، ‌کلینیک‌های تخصصی، پاراکلینیک، رادیوگرافی، ماموگرافی،‌رادیولوژی و اورژانس است.

استاندار بوشهر در حاشیه این مراسم با قدردانی از حمایت‌های معاون اول، وزرای بهداشت و راه و شهرسازی گفت: بیمارستان برازجان هدیه ماندگار دولت دهم به مردم ولایتمدار دشتستان است و امیدواریم توانسته باشیم بخشی از خدمات خود به این مردم قدرشناس را عملی کرده باشیم.

لازم به ذکر است اواخر سال گذشته نیز با حضور معاون اول رئیس جمهور بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر نیز با ۲۸۰ تخت به بهره‌برداری رسید.