- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

افتتاح ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر

“عسلویه نیوز” معاون اول رئیس جمهور از افتتاح ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر خبر داد.
محمدرضا رحیمی [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” محمدرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی برازجان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در راستای ارائه خدمات به مردم بیشترین تلاش و فعالیت را داشته است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان اقدامات زیربنایی و مهمی در سطح کشور به ویژه در مناطق محروم انجام گرفته و مردم از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: برای سومین بار پیاپی است که افتخار حضور در استان را پیدا کرده‌ام و به نیابت از رئیس جمهور چند طرح و پروژه بزرگ را در بخش مسکن و بهداشت و درمان به بهره‌برداری می‌رسانیم.

رحیمی از افتتاح ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: امروز بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در شهرستان‌های دشتستان و گناوه و بوشهر مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفته است.

استاندار بوشهر نیز اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات دولت نهم و دهم در استان بی‌نظیر بوده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

فریدون حسنوند افزود: امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور چند پروژه بسیار مهم به بهره‌برداری رسیده که امیدوار هستیم رضایت خاطر مردم را فراهم کند.بیمارستان شهید گنجی برازجان اگرچه از نظر اسمی ۱۶۰ تختخوابی نام‌گذاری شده اما ۲۲۰ تخت برای بخش‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

حسنوند بیان کرد: برخی از بخش‌ها به طور مجزا دیده شده است از جمله بخش‌های اورژانس، اطفال و رادیولوژی که با امکانات پیشرفته و با استانداردهای بین‌المللی این کارها انجام شده است.

وی اظهار داشت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های رادیولوژی مدرن در کل استان بوشهر در این بیمارستان راه‌اندازی شده که این مرکز هدیه‌ای ارزشمند از سوی دولت عدالت محور احمدی‌نژاد به مردم استان و شهرستان دشتستان خواهد بود.

/فارس