- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

AFC:اسطوره فوتسال آسیا کار استرالیا راتمام کرد

سایت کنفدراسیون فوتسال آسیا نوشت: اسطوره فوتسال آسیا با به ثمر رساندن گل نهم ایران، کار را برای استرالیا تمام کرد.


     سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از آخرین روز مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا به پیروزی پر گل شب گذشته ایران مقابل استرالیا اشاره کرد و نوشت: ایران با پیروزی مقتدرانه ۹ بر صفر مقابل استرالیا نشان داد که قدرت بلامنازع و مدعی اصلی قهرمانی در این مسابقات است. ایران با این پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف ازبکستان خواهد رفت که مصاف میان قهرمان و نایب قهرمان رقابت‌های ۲۰۱۰ خواهد بود.


ایران که در اکثر دقایق اولیه بازی کنترل بازی را در دست داشت، در دقیقه ۱۱ روی گل محمد طاهری قفل دروازه استرالیا را شکست.


ایران به محاصره دروازه استرالیا ادامه داد تا اینکه وحید شمسایی، بهترین گلزن آسیا دومین گل ایران را به ثمر رساند و علی حسن‌زاده نیز موفق شد برای سومین بار برای ایران گلزنی کند.


در حالی که ۴ دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود، قدرت بهادری یک‌تنه دفاع استرالیا را به هم ریخت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند.


ایران این روند را ادامه داد تا اینکه محمد طاهری دومین گل خود و پنجمین گل ایران در این مسابقه را روی پاس محمد کشاورز وارد دروازه استرالیا کرد؛ پس از آن بود که حسین طیبی در دقیقه ۳۱ نام خود را در فهرست گلزنان ایران اضافه کرد.


۲ دقیقه بعد بازی حسن‌زاده نتیجه بازی را به ۷ بر صفر تغییر داد و در حالی که کمتر از ۳ دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده بود، جواد اصغری مقدم بازی را ۸ بر صفر کرد و در پایان این وحید شمسایی، اسطوره فوتسال آسیا بود که با به ثمر رساندن گل نهم و پایانی ایران، کار را برای استرالیا تمام کرد.