- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ساماندهی و تجهیز ۱۵۵ هیئت مذهبی در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از ساماندهی و تجهیز ۱۵۵ هیئت مذهبی در کنگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ساماندهی و تجهیز 155 هیئت مذهبی در کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز”حجت‌الاسلام رحیم اهرمی دوشنبه‌ شب در جلسه هماهنگی برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) در نشست با فعالان و مدیران هیئات فرهنگی و مذهبی شهرستان کنگان اظهار داشت: گرامی‌داشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب وظیفه‌ای است که هر یک از مسئولان باید به سهم خود در راستای این مهم گام بردارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: در این ارتباط باید برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ صورت پذیرد و تمامی فعالان فرهنگی و هنری و مذهبی باید حضوری مؤثرتر و فعال‌تر از قبل داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به طور موفقیت‌آمیز عمل کنیم.

اهرمی با اشاره به تعبیر امام خمینی (ره) که مساجد را سنگر نامیده بود ادامه داد: مساجد و حسینیه‌ها نقش عمده‌ای در ترویج مبانی اعتقادی و اسلامی ایفا می‌کنند و در شرایطی که ایادی کفر و استکبار با تمام قوا در مسیر مقابله با اهداف نظام اسلامی گام برمی‌دارند مساجد باید به صورت فعال و منسجم عمل کنند.

وی در همین راستا با اشاره به اهمیت بررسی مشکلات و چالش‌های فرهنگی و مذهبی و تلاش برای رفع آنها اضافه کرد: برنامه‌ریزی به منظور اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در شهرستان و بیان چالش‌ها و مشکلات پیش روی مساجد به منظور برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های عملی و فرهنگی امری خطیر است که اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با حساسیت خاصی در این مسیر گام برداشته است.

این مسئول با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن ویژه بانوان در این شهرستان بیان داشت: با توجه به مسئله اوقات فراغت خواهران و نزدیک شدن تعطیلی مدارس، واحد خواهران اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان اقدام به برگزاری کلاس قرآن و مفاهیم کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان عنوان کرد: ثبت‌نام کلاس‌های تجوید نیز در آینده نزدیک شروع می‌شود و تلاش خود را در راستای کیفیت‌بخشی به این کلاس‌ها به نحوی که پاسخگوی نیازهای شرکت‌کنندگان باشد به کار خواهیم گرفت.

اهرمی از ساماندهی و تجهیز ۱۵۵ هیئت مذهبی در کنگان خبر داد و گفت: ساماندهی هیئات مذهبی در دستور کار قرار دارد و در نیمه نخست امسال در این مسیر از همه امکانات خود بهره می‌بریم.