- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ترمیم و بازسازی ۷۰ مدرسه در دشتستان

مسئول بسیج سازندگی دشتستان از ترمیم و بازسازی ۷۰ مدرسه در دشتستان توسط بسیج سازندگی خبر داد.

خبرگزاری فارس: ترمیم و بازسازی 70 مدرسه در دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامرضا نظری شامگاه دوشنبه در نشست طرح هجرت در سعدآباد اظهار داشت: سپاه و بسیج از نهادهای ارزشمند نظام اسلامی هستند و همواره برای موفقیت نظام تلاش کرده‌اند.

وی افزود: بسیج سازندگی از ابتدای شکل‌گیری در راستای اهداف والای نظام حرکت کرده و تبعیت از فرامین ولایت فقیه مهم‌ترین مسئله برای بسیج است.

مسئول بسیج سازندگی دشتستان خاطر نشان کرد: در اردوهای طرح هجرت ۳ در کنار کارهای فیزیکی، کار فرهنگی هم مورد توجه و مؤثر است و از اهداف این طرح به کارگیری قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان است.

نظری تصریح کرد: در سال جاری بیش از ۶ هزار نفر از نیروهای بسیجی و دانش‌آموزان در دشتستان در طرح هجرت ۳ شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: عمده فعالیت‌های طرح هجرت ۳ زیباسازی،‌ بهسازی، مرمت، پرده‌دوزی و کارهای عمرانی در مدارس و مساجد و سایر اماکن عمومی ‌است.

این مسئول گفت: هدف سپاه از اردوهای طرح هجرت کمک به دولت و آبادانی کشور است و باید از این فرصت استفاده شود.

نظری از ترمیم و بازسازی ۷۰ مدرسه در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در شهرستان دشتستان ۷۰ درصد از مدارس مورد ترمیم و بازسازی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد نیز با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در ارتباط با اردوی طرح هجرت اظهار داشت: از مربیان و دانش‌آموزان تلاشگر در این طرح تقدیر می‌کنیم و امیدوار هستیم به اهداف خود برسیم.

محمد امیری‌زاده افزود: تمام پیشرفت‌ها به دلیل علاقمندی و خلاقیت دانش‌آموزان بسیجی است که باید از آن حداکثر استفاده را برد.

وی در ادامه اضافه کرد: مقرر شده که ثبت‌نام دانش‌آموزان این طرح در مقطع دبیرستان باشد و حداکثر روز کار نیز ۸ تا ۱۰ نفر روز کاری تعیین شده است.

امیری‌زاده بیان کرد: باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از روحانیون و فرهنگیان همکار استفاده شود.