- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

قانون جدید ته‌لنجی بازنگری شود

“عسلویه نیوز” فرماندار کنگان گفت: قانون جدید ته‌لنجی به ضرر ملوانان کنگان است و باید بازنگری شود.

خبرگزاری فارس: قانون جدید ته‌لنجی بازنگری شود

تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان دارای پتانسیل و قابلیت‌های بسیار زیادی در عرصه اقتصادی و تجاری است و به ویژه در حوزه نفت و گاز رشد و پیشرفت زیادی دارد.

وی افزود: حداکثر استفاده از پتانسیل و ظرفیت موجود باید در دستور کار مدیران و متولیان قرار گیرد و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: خدمت به مردم افتخار بزرگی است که نصیب مسئولان شده و نباید این فرصت را به راحتی از دست دهیم.

یزدانشناس بر لزوم جذب حداکثری اعتبارات مصوب تاکید کرد و یادآور شد: مدیران بکوشند تا در جذب اعتبار عقب نمانند زیرا این امر به ضرر دستگاه‌هاست و مردم متضرر می‌شوند.

وی اضافه کرد: باید نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اجرا اهتمام بیشتری داشته باشیم و هر پروژه‌ای که کلنگ‌زنی می‌شود باید تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به وضعیت کالای همراه ملوان (ته‌لنجی) نیز گفت: برخورداری از کالاهایی که تحت عنوان ته‌لنجی وارد بندر کنگان می‌شود حق اولیه مردم این شهر است و باید قانون جدید ترخیص کالای همراه ملوان مورد تجدید نظر جدی قرار گیرد.

یزدان‌شناس به سالروز میلاد امیرالمؤمنین (ع) و ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: باید این دو مناسبت بزرگ شمرده شود و باید یاد و نام حضرت امام خمینی(ره) همواره گرامی داشته شود.

وی اذعان داشت: میلاد امیرمؤمنان حضرت علی(ع) از روزهای بزرگی است که به نام روز پدر نامگذاری شده و باید شخصیت والای ایشان تبیین شود.

فرماندار کنگان بر کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها و مراسمات عمومی تاکید کرد.