- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد غیر اصلح است

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد غیر اصلح است.
امام-جمعه-عسلویه [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اشاره به ۱۴ خردادماه سالروز رحلت امام خمینی(ره) ادامه داد: نظام و انقلاب ما مدیون امام خمینی است و مجلس خبرگان نیز پس از ایشان آیت‌الله خامنه‌ای را که عالمی شایسته و مجتهدی مسلم است انتخاب کرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خردادماه، اظهار داشت: مردم قم و تهران در این روز به خیابان‌ها ریختند و افراد زیادی شهید شدند که این روز آغازگر انقلاب ما است.

امام جمعه عسلویه در ادامه به برخی از مشکلات آب در بیدخون اشاره کرد و خاطر نشان کرد: مردم مشکلات زیادی در این زمینه دارند که مسئولان باید به صورت جدی آن را پیگیری کنند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات ۲۴ خردادماه، اظهار داشت: مردم باید به ویژگی‌های بیان شده توسط مقام معظم رهبری برای کاندیدای اصلح توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: سخنان کاندیداها باید واقعی و صمیمی باشد و اطلاعات درست و صادقانه به مردم بدهند تا مردم بتوانند از این طریق انتخابات درست و شایسته‌ای داشته باشند.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق توسط نامزدهای انتخاباتی، تصریح کرد: نامزدها نباید واقعیت‌های نظام را برای کسب رأی خود تخریب کنند و خدمات چندین ساله نظام را زیر سؤال ببرند.

وی به تلاش‌های دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمن کار خود را می‌کند و متاسفانه در داخل کشور نیز برخی از حنجره‌ها و زبان‌های بی‌تقوا همان سخنان دشمنان خارجی را تکرار می‌کنند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: برخی از افراد آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و با اعمال خود باعث می‌شوند تا دشمن برای رسیدن به اهداف خود امیدوار شود ولی ما هیچ ترسی از دشمن نداریم و افرادی که خود را در چارچوب نظام می‌دانند نباید سخنان دشمن را تکرار کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، خاطر نشان ساخت: باید تنور انتخابات گرم شود تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی باشیم.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن، پائین آوردن میزان مشارکت مردم در انتخابات است و اولویت بعدی آنها نیز انتخاب فرد غیر اصلح است.

وی با بیان اینکه مردم به شعارها رأی می‌دهند نه شخص، بیان داشت: مردم کسی را انتخاب می‌کنند که فکر آنها احیای گفتمان امام و راهبری باشد و به کسی که شجاعت ندارد، رأی نمی‌دهند.