- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استکبار از گسترش نگاه و تفکر بسیجی در جهان امروز به وحشت افتاده است

سردار سرلشکر محمد علی جعفری در جریان بازدید از یگان‌های رزمی مستقر در جزایر سه گانه گفت: نگاه و تفکر بسیجی، امروز در اقصی نقاط جهان توسعه پیدا کرده و استکبار جهانی، صهیونیسم بین الملل و کشورهای حامی آنها را به وحشت انداخته است.

خبرگزاری فارس: استکبار از گسترش نگاه و تفکر بسیجی در جهان امروز به وحشت افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی و رضایت از سطح و میزان آمادگی دفاعی یگان‌های رزمی و تقدیر از اراده و همت مردم بوموسی در عرصه‌های حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بویژه در دوران دفاع مقدس گفت: آنچه بدون تردید در هر جمع بسیجی به خاطر هر انسان می‌آید بحث مبارزه در راه توسعه اسلام و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

جعفری افزود: خدا را شکر می‌کنیم که همین نگاه و تفکر بسیجی، امروز در اقصی نقاط جهان توسعه پیدا کرده و استکبار جهانی، صهیونیسم بین الملل و کشورهای حامی آنها را به وحشت انداخته است.

 

وی با اشاره به اینکه نگاه مبارزه با ظلم و استکبار جهانی مایه خیر و برکت انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: در سایه این نگاه، جوامع و ملل اسلامی می توانند با اتکا به توانمندی‌هایشان امنیت و آرامش خود را تامین و با کمک یکدیگر دست ایادی استکبار از کشورهای اسلامی را قطع کنند.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: ما دست دوستی و برادری کشورهای اسلامی بویژه کشورهای حوزه جنوبی خلیج‌فارس را می‌فشاریم و از آنها می خواهیم با کمک همدیگر و با اتحاد و برادری دست استکبار جهانی را از منطقه کوتاه و امنیت آبها و سواحل را خودمان تامین نماییم و دشمنان را نا امید و باعث عزت هر چه بیشتر اسلام عزیز باشیم.

جعفری تاکید کرد: این نگاه در جای جای ایران اسلامی بویژه در سواحل جنوبی خلیج فارس و جزایر حساس و استراتژیکی این منطقه در بین مردم وجود دارد.

در این دیدار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه از میزان آمادگی و توانمندی یگانهای مستقر در جزایر سه گانه گزارشی ارائه کرد.

سردار بارانی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و آقای موسوی فرماندار شهرستان بوموسی نیز وضعیت جزیره بوموسی و ساکنین آن را تشریح کردند.

در پایان این مراسم فرمانده کل سپاه با اهدای جوایزی از ۶ تن از بسیجیان برگزیده بوموسی تقدیر کرد.