- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پای حداد عادل در بازی فوتبال شکست

بولتن نیوز نوشت:
اگر چه حداد عادل در عرصه رقابت سیاسی، ثابت قدم است و به قواعد رقابت پای بند است و محکم قدم برمی دارد و پایش نشکسته است، اما با خبر شدیم که حداد دیروز در یک بازی فوتبال، پایش شکسته و به بیمارستان منتقل شده است.

 حداد عادل [1]


به گزارش بولتن نیوز، دیروز چهارشنبه، غلامعلی حداد عادل، در یک بازی دوستانه فوتبال، به هنگام تمرین، دچار مشکل شد و پایش شکست.

بلافاصله، ایشان را به بیمارستان اختر منتقل کردند و تحت نظر دکتر قرار گرفت. برخی شنیده ها حکایت از این دارد که باید پای ایشان تحت عمل جراحی قرار گیرد اما برخی نیز گفته اند که مشکل جدی نبوده و باید استراحت کنند.

این سایت اصوگرا ادامه می دهد:
جناب حداد عادل که در دوره مجلس هفتم، ریاست مجلس را به عهده داشت، همواره در عرصه سیاست، به رقابت شفاف سیاسی و براساس قواعد و ضوابط بازی و رقابت های اجتماعی و سیاسی، معتقد و پای بند بوده است و در انتخابات اخیر مجلس و تعیین هیات رئیسه مجلس، با وجود تخریب هایی که علیه ایشان صورت گرفت، با سعه صدر، با تخریب ها و انتقادها برخورد کرد و باعث ایجاد شور و نشاط در انتخابات مجلس و هیات رئیسه شد.

 حداد عادل [1]

حداد عادل اعلام کرده بود که حتی اگر تنها یک رای برای انتخاب هیات رئیسه داشته باشم بازهم نامزد انتخابات خواهم بود زیرا براساس حجت و تعهد و وظیفه ای که احساس می کنم، در عرصه رقابت سیاسی و انتخاباتی حاضر شده ام و این به معنای آن است که حداد به شور و نشاط و رقابت و قواعد سیاسی بیش از نتیجه شخصی آن فکر می کند و تعهد اجتماعی را بیش از مقام و مسوولیت برای خود می پسندد.

بولتن نیوز افزود:
ایشان در طول عمر خود و وظایف و مسوولیت هایی که به عهده داشته، همواره به رقابت شفاف و قاعده مند سیاسی معتقد و پای بند بوده و آن را عاملی برای شور و نشاط در جامعه و رشد بهره وری و بالندگی جامعه ارزیابی کرده است.
وی همواره قواعد بازی را رعایت کرده و در عرصه های سیاسی و فرهنگی، شخصیتی تاثیر گذار، مثبت و عامل حفظ وحدت بوده است و  به دانش، فرهنگ و شور و نشاط اجتماعی بها داده است.

حداد عادل علاوه بر مطالعه و  تحصیل و سال ها تلاش علمی و فرهنگی و دانش اندوزی، به عنوان یک شخصیت فرهنگی، در جامعه فعال بوده و منشا تحولات فرهنگی بوده است  و تحولات اثرگذار و ماندگاری را در زمینه صیانت از زبان پارسی، ارائه واژه های مناسب و معادل کلمات خارجی، ایجاد فرهنگستان ادب پارسی و…. از خود به جای گذاشته است و حتی در عرصه سیاست نیز همواره یار و یاور ارتقای فرهنگی و احترام به فرهنگ و ادب پارسی بوده است. 

 حداد عادل [1]


بولتن در پایان می نویسد:حداد عادل نه تنها در ارتقای فرهنگ ایران اسلامی موثر بوده و همواره در کنار اندیشمندان و دانشجویان و فرهنگیان و دانشگاهیان فعالیت کرده است و هیچگاه کلاس درس و تحصیل و دانشگاه و امور فرهنگی را تعطیل نکرده است بلکه در عرصه سیاست نیز همواره در کنار مردم، مسوولان نظام و دولت و مقام معظم رهبری حضور داشته و یار ویاور رهبر انقلاب بوده و در کاهش اختلاف های گروه های سیاسی و مسوولان کشور نیز، با میانجیگری و ریش سفیدی و برنامه ریزی و ارائه پیشنهاد برای حفظ وحدت مسوولان نظام تلاش کرده است.