- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اراده آهنین امام در برابر ‌ناملایمت‎ها

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) احیاگر معنویت در جوامع اسلامی و حتی جوامع غربی هستند.

خبرگزاری فارس: امام خمینی احیاگر معنویت در همه جوامع است/ اراده آهنین امام در برابر ‌ناملایمت‎ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام احمد مروی در جمع برادران و خواهران اهل سنت استان گلستان اظهار داشت: تجلیل و بزرگداشت از امام راحل تجلیل از فرد یا شخص نیست بلکه تجلیل از کرامت انسانی، فضایل و ارزش‎های بشری و انقلابی‎گری در مقابل مستکبران ضد دین است.

وی تصریح کرد: این همایش پرشکوه به معنای “نه گفتن” به آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‎الملل است که جز نابودی اسلام و قرآن و سنت نبوی چیز دیگری در اندیشه آنها نیست.

وی افزود: برگزاری این مجالس معنوی و ارزشمند برای کسی که احیاکننده بیداری اسلامی در جوامع اسلامی است یک ضرورت محسوب می‎شود.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، صبر و استقامت امام(ره) در برابر سختی‎ها و فشارهای ظالمان زمان را از ویژگی‎های بارز ایشان عنوان کرد و گفت: امام از سال ۱۳۴۲ که نهضت خود را آغاز کردند، به مانند پیامبر اکرم (ص) که در برابر آزار و اذیت مشرکان و منافقان مقاومت کردند، ایشان نیز در برابر تمامی ناملایمت‎ها و تهمت‎ها و شکنجه‎های طاغوتیان مقاومت کردند و تزلزلی در اراده آهنینش ایجاد نشد.

مروی با تاکید بر اینکه امام از پرورش‎یافتگان مکتب حقیقی اسلام بود، اظهار داشت: ایشان انسان و رهبری خداباور به معنی واقعی کلمه بود که به نصرت و یاری خداوند ایمان کامل داشت.

وی ادامه داد: خداوند وعده پیروزی برای مومنان داده و باید با ایمان به این نصرت الهی، نرمش در برابر دشمن باید کنار گذاشته شود.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، وجود عنصر اخلاص در وجود امام(ره) را از دیگر خصوصیات ایشان دانست و گفت: در اندیشه و اعتقاد امام راحل چیزی جز رضا و خشنودی خداوند نبوده است.

وی افزود: امام(ره) معتقد بود که خداوند انجام امور نهضت را در دست داشته و با دستان غیبی خود آن را هدایت می‎کند.

مروی با اذعان بر اینکه امام خمینی(ره) احیاگر معنویت در جوامع اسلامی و حتی جوامع غربی هستند، گفت: بعد از رنسانس در اروپا مخالفان دین تمام سعی و تلاش خود را برای محو دین از زندگی بشر بکار بستند ولی با آمدن امام(ره) و پیروزی انقلاب ایران دین دوباره به زندگی مردم بازگشت.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: دشمن از تحرک و بیداری اسلامی به وجود آمده احساس ترس می‎کند و آن را مانعی بزرگ سر راه بساط کاخ‎نشینان می‎داند و با هر وسیله و مانعی سعی در توقف آن دارد.