- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تولید ۲۵ درصد گاز کشور در پالایشگاه جم

مدیرعامل پالایشگاه جم از تولید ۲۵ درصد گاز کشور در پالایشگاه جم خبر داد.

خبرگزاری فارس: تولید 25 درصد گاز کشور در پالایشگاه جم

به گزارش “عسلویه نیوز” رحیم اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از کارکنان و مدیران حراست پالایشگاه جم، نظم و انسجام مجموعه حراست پالایشگاه را الگویی برای دیگر واحدها دانست.

مدیر عامل پالایشگاه جم خاطرنشان کرد: به باور بیشتر مسئولین، انسجام و انضباط نیروهای حراست این شرکت، سرآمد در بین شرکت‌های ملی گاز است و این امر برای شرکت باعث افتخار است.

اسلامی، آرامش خاطری که خانواده‌های کارکنان برای همسران خود ایجاد می‌کنند را در پیشرفت کار و تولید پایدار بسیار موثر دانست.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم بیان داشت: روحیه همدلی نیروهای حراست رمز موفقیت آنها در تمام زمینه‌ها است و این روحیه باعث برتر بودن این واحد شده است.خداوند بزرگ را شاکریم که تا کنون حراست پالایشگاه فجر جم همواره تلاش داشته است در راستای اهداف سازمان حرکت کند و در این مسیر نیز به موفقیت‌هایی دست یافته است.

مدیرعامل پالایشگاه جم از تولید ۲۵ درصد گاز کشور در پالایشگاه جم خبر داد و اذعان داشت: این امر مهم با تلاش و فعالیت و همدلی همه کارکنان به دست آمده و در سال تولید ملی این روند باید تداوم یابد.

رئیس حراست شرکت پالایش گاز فجر جم نیز گفت: همه می‌دانیم که سال گذشته حراست شرکت پالایش

گاز فجر جم به دنبال رسیدگی و ارزیابی عملکرد سالیانه برنامه‌های ابلاغی حراست‌های وزارت نفت موفق شد در میان حراست‌های برتر این حوزه جای گرفت.

ابراهیم حسین‌آبادی تصریح کرد: این موفقیت بزرگ به معنی تلاش جهاد گونه مجموعه نیروهای انسانی حراست با همکاری و بینش و راهنمایی مدیرعامل محترم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بسترسازی و ایجاد آرامشی که خانواده‌های محترم برای کارکنان حراست به وجود می‌آورند تا آنها در محل کار با شور و شوقی مضاعف به کار و خدمت ادامه دهند در راه موفقیت کاری کارکنان بسیار تاثیر گذار بوده است.

حسین‌آبادی یادآور شد: انگیزه‌ای که خانواده‌های کارکنان ما می‌توانند برای همسران خود داشته باشند بی‌شک از عوامل دیگر انگیزشی در محیط کار کم‌اهمیت‌تر نیست و ما اکنون خوشحالیم که دارای این ظرفیت و پتانسیل در جمع کارکنان و خانواده‌های عزیز آنها هستیم.

رئیس حراست شرکت پالایش گاز فجر جم در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه اقدامات حراست نسبت به سال‌های گذشته شتاب خوبی دارد گفت: همه این اقدامات در راستای حراست و حفاظت از کارکنان و تاسیسات تعریف شده است.