- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مگر به‌خاطر رحمتی رفتم که به‌خاطر او برنگردم؟

دروازه‌بان فصل گذشته شاهین بوشهر با تاکید بر اینکه سال گذشته به خاطر مهدی رحمتی از استقلال جدا نشده است گفت: دلم برای یک رقابت جانانه تنگ شده است.


  وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره شایعه بازگشتش به استقلال صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

* قبل از هر چیز از وضعیت بازویت بگو؟

در حد نرم‌دوی و نرمش تمریناتم را آغاز کردم منتظر هستم تا پزشک جراحم از مسافرت بازگردد و سپس با حضور دکتر نوروزی و اصلانی درخصوص چگونگی شروع تمریناتم صحبت کنیم. بدون اجازه این پزشکان کاری را آغاز نمی‌کنم ولی خوشبختانه دستم بهتر شده است و مشکل آنچنانی ندارم.

* باید بابت بازگشتت به استقلال تبریک بگوییم یا نه؟

خیلی از دوستان و طرفداران استقلال طی چند روز گذشته این جمله را به من گفته‌اند. قبل از اینکه تغییر و تحول در کادر فنی استقلال صورت بگیرد و قبل از بازی این تیم با سپاهان از طرف باشگاه با من تماس گرفتند و خواستند بعد از بازی برای مذاکره به باشگاه بروم اما بعد از این تغییر و تحولات کمی سر آنها شلوغ شد و فعلا تماسی از طرف باشگاه نداشته‌ام.

* ولی پیش‌بینی می‌شود که به زودی با تو تماس بگیرند؟

این یک مسئله طبیعی است و خبر باور نکردنی نیست. شاید خیلی‌ها بگویند مهدی رحمتی هم در استقلال می‌ماند ولی من به همه آنها که این صحبت را کردند گفتم مگر سال گذشته به خاطر مهدی رحمتی از استقلال جدا شدم که امسال به خاطر او به این تیم برنگردم؟ سال گذشته به من گفتند اگر بخواهی بمانی باید تعهد بدهی که بازی نکنی و با تیم‌های پایه تمرین کنی من هم وقتی دیدم رقابت فنی نیست و می‌خواهد در طول فصل هم چنین تصمیماتی ادامه داشته باشد ترجیح دادم نمانم. البته نمی‌خواهم به گذشته برگردم .مهدی رحمتی گلر اول تیم ملی است و امیدوارم آنقدر در بازی‌های مقدماتی بدرخشد تا باعث صعود ما به جام جهانی شود و این برای ما افتخار است. او نماینده ما دروازه‌بان‌ها در تیم ملی است و با توجه به فشارهایی که روی دروازه‌بان‌های ایرانی است او با موفقیت‌اش در تیم ملی می‌تواند از این فشار کم کند.

* اگر استقلال به تو رسما پیشنهاد دهد تصمیمت چیست؟

اگر استقلال رسما این پیشنهاد را بدهد اولویتم قطعا استقلال خواهد بود.من واقعا شعار نمی‌دهم و این را جدی می‌گویم که در چند روز گذشته مردم من را شرمنده کردند و در حالیکه هنوز بازگشتم به استقلال قطعی نیست من را مورد لطف خود قرار دادند.این را به شما بگویم که این یک حس قلبی است که من و هواداران نسبت به هم داریم و همه چیز ربطی به مسائل فوتبالی ندارد. من و هواداران استقلال خاطرات تلخ و شیرین زیادی با هم داشتیم شاید اگر این اتفاق رقم بخورد خیلی به نفعم باشد.

* چطور؟

خیلی وقت است که رقابت جانانه‌ای نداشته‌ام و دلم برای چنین رقابتی تنگ شده  است.خیلی وقت است که ما از رقابت سالم فاصله گرفته‌ایم و معتقدم شرایط باید طوری رقم بخورد که همه چیز داخل زمین مشخص شود. با شناختی که نسبت به قلعه‌نویی دارم و او را یک مربی فنی می‌دانم به خوبی می‌دانم که او به تمرینات توجه دارد و کاری به مسائل دیگر ندارد. این را هم اضافه کنم که نگرش وحید طالب‌لو نسبت به خیلی از موارد تغییر کرده، البته برخی می‌گویند به خاطر شکستگی بازویم چنین صحبتی می‌کنم اما تأکید می‌کنم حتی اگر برای دستم چنین اتفاقی نمی‌افتاد باز هم چنین تصمیمی می‌گرفتم. من در این یکی دو سال اخیر تجربه‌های بسیار زیادی کسب کرده‌ام. شاید خیلی‌ها بگویند که انتخاب شاهین بوشهر اشتباه بود اما من اینطور فکر نمی‌کنم و به طور کل نگاهم به فوتبال و آینده تغییر کرده است و شاید به همین خاطر است که تصمیم گرفته‌ام اگر استقلال پیشنهاد دهد به این تیم برگردم. برای من دیگر بازی کردن یا نیمکت نشینی مهم نیست و در واقع برای من دیگر بازی کردن همه چیز نیست.