- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی جم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم از راه‌اندازی کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی جم خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی جم

به گزارش”عسلویه نیوز”از جم محمد کارگر بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی جم اظهار داشت: گسترش و توسعه مراکز علمی و دانشگاهی امر مهم و ارزشمندی است که همه باید برای رشد و توسعه علمی منطقه اهتمام ورزیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفیت تحصیل در دانشگاه آزاد جم مهم‌ترین اولویت مسئولان دانشگاه است و انتظار داریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم با تاکید بر ارزش بالای کار اساتید و تقدیر از زحمات آنها از برخی کم‌لطفی‌ها در سطح شهرستان گلایه کرد و یادآور شد: مشکلات بسیار زیادی در راه توسعه این دانشگاه وجود داشته و دارد اما ما دلسرد نخواهیم شد.

کارگر از راه‌اندازی کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی جم خبر داد و تصریح کرد: تعداد ۲۵ دستگاه کامپیوتر برای راه‌اندازی کارگاه کامپیوتر خریداری شده و تا ابتدای مهر مشکل کارگاه حل خواهد شد.

وی بیان کرد: با مرکز آموزش شهید بهشتی نیز قراردادی در زمینه استفاده از امکانات آنها منعقد کرده‌ایم که انتظار داریم به نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم اذعان داشت: کتابخانه بزرگ و مجهز دانشگاه را تا ابتدای مهر راه‌اندازی می‌کنیم و در ارتباط با امکانات رفاهی دانشگاه نیز به زودی تعدادی کولر و آبسردکن نصب خواهد شد و بوفه و اتاق اساتید نیز راه‌اندازی می‌شود.

کارگر با بیان اینکه اکثر اساتید این دانشگاه اعتقاد دارند که سطح علمی دانشگاه آزاد جم از دانشگاه‌های همجوار در جنوب استان بسیار بالاتر است اظهار داشت: بیشتر این اساتید در دانشگاه‌های جنوب استان مشغول به تدریس هستند و باید تلاش کنیم سطح کیفی تحصیل و پژوهش را در دانشگاه بالاتر ببریم.

در این نشست تعدادی از اساتید دانشگاه جم نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.