- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیانیه ستاد مردمی حامی دکتر جلیلی در عسلویه

به گزارش «عسلویه  نیوز» به نقل از سابقون، ستاد مردمی حمایت از دکتر جلیلی در شهرستان عسلویه قطب اقتصادی استان بوشهر و ایران اسلامی طی بیانیه ای اعلام موجودیت کرد.index [1]
متن این بیانیه به شرح زیر است:
إِنَّالَّذِینَقَالُوارَبُّنَااللَّهُثُمَّاسْتَقَامُوافَلَاخَوْفٌعَلَیْهِمْوَلَاهُمْیَحْزَنُونَ
محققاکسانىکهگفتندپروردگارماخداست‏سپسایستادگىکردندبیمىبرآناننیستوغمگیننخواهندشد( ۱۳ احقاف)
در شرایط کنونی که جنبش های اسلامی در جهان با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی حرکت رو به جلو خود را با سرعت ادامه می دهند و ایران اسلامی به عنوان تکیه گاه و ملجاء تمام عدالتخواهان و مسلمانان جهان نقش اصلی را در این پیچ تاریخی به عهده دارد.طی این سالها نظام اسلامی همواره با دشمنی ها داخلی و خارجی گوناگون روبرو بود است ولی با مقاومت توانسته است پیشرفت های زیادی در زمینه های مختلف علمی ،سیاست خارجی، نظامی ، ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز جهت عمران و آبادی کشور و…داشته باشد.

دشمنان خارجی هم اکنون که ایران را موتور محرک بیداری اسلامی در خاورمیانه و جهان اسلام می بینند و خود شان اعتراف به تبدیل شدن ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای می کنند ، بیش از پیش احساس خطر کرده اند و با بهانه جویی در مسائل مختلف نظیر پرونده هسته ای سعی در متوقف کردن حرکت ملت ایران دارند. پس از شکست آنها در دیپلماسی مبنی بر تفکر مقاومت تصمیم به تحریم های اقتصادی گرفته و با کمک برخی از عوامل اخلالگرخود در داخل می خواهند با ایجاد بحران اقتصادی نظام اسلامی را ناکارامد نشان دهند و ملت را دلسرد کنند.

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کنونی ، اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی بر پایه تولید ملی و با تکیه بر مردم  می باشد ، اقتصادی که از درون مقاوم باشد واز سرمایه ها، فکرها و اندیشه های داخلی کمک بگیرد و کشور را از وابستگی به بیرون بی نیاز کند . چرا که سازش با کسانی که خود این تحریم ها را به جهت نابودی ما وضع کردند نه تنها مشکلی راه نمی کند بلکه آنها را به ادامه تحریم ها جهت کسب منافع بیشتر نیز سوق می دهد و جلوی رشد استعداد های داخلی را میگیرد . که البته این باید همراه با برخورد با مفاسد اقتصادی باشد.

شرایط جهان اسلام و کشور می طلبد از کاندیدایی حمایت شود که بتواند با تدبیر و مقاومت کشور در را مسیر پیشرفت همه جانبه پیش ببرد . به نظر میرسد آقای دکتر سعید جلیلی شخصیتی ولایت مدار،با تدبیر ، پایبند به قانون ، بدون حاشیه ، مردمی ،ساده زیست و باسابقه  عملکرد بی نظیر به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان  که این سمت با عث شده بر تمام مسائل کلان کشور در تمامی عرصه ها اشراف کامل داشته باشند، بتواند در این شرایط حساس مشکلات اقتصادی را سامان بدهند و  ضمن ثثبیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان این حرکت عظیم بیداری اسلامی را باسرعت بیش تری پیش ببرد.
لذا بر خود لازم می دانیم از ایشان حمایت کرده و با اینکار وظیفه خود در قبال فرمان امام خامنه ای مبنی بر تحقق حماسه سیاسی به یاری خداوند متعال انجام دهیم.

مختار خواجه دبیر ستاد مردمی عسلویه
آدرس: عسلویه – خیابان بانک صادرات