- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

درخشش هنرمند جمی در جشنواره عکس ایران شناسی

ابراهیم گرامی، عکاس  فعال و توانمند جمی به «جشنواره عکس ایران شناسی» راه یافت.

به گزارش ” عسلویه نیوز” ابراهیم گرامی که پیش از این موفق به کسب چندین مقام هنری استانی و کشوری شده بود در آخرین درخشش هنری خود موفق به راهیابی به جشنواره عکس ایران شناسی از میان ۱۰ هزار اثر ارسالی شد.

در نخستین «جشنواره عکس ایران‌شناسی» بیش از ۱۰ هزار اثر از سوی علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره، جهت شرکت در سه بخش «فرهنگ و مردم ایران‌زمین»، «اقلیم و جغرافیای ایران»، «معماری ایران» و بخش ویژه شامل، عکس های قدیمی با هویت تاریخی، به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از برگزاری نشست هیات داوران متشکل از، فرزاد هاشمی، سیف الله صمدیان، اسعد نقشبندی، افشین بختیار و حسن غفاری، تعداد ۱۸۸ قطعه عکس از ۱۲۰ عکاس با حضور دبیر جشنواره ” کاوس صادقلو ” به بخش نمایشگاهی جشنواره راه یافت.

 در پایان نمایشگاه نیز آثار برگزیده هر بخش معرفی و جوایزی به صاحبان آثار اهدا خواهد شد. این جشنواره تا پایان روز ۲۶ خردادماه سال جاری برپا خواهد بود و علاقه‌مندان جهت بازدید از بخش‌های نمایشگاهی جشنواره می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۹، به جزء روزهای تعطیل، به نشانی خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایران‌شناسی، بنیاد ایران‌شناسی مراجعه نمایند.

گفتنی است ابراهیم گرامی پیش از این نیز موفق به راهیابی به مسابقه عکس «شورش رنگ‌ها و جوشش دل‌ها» شده بود که به مناسبت ایام عزاداری سیدالشهدا و با موضوع این ایام برگزار شد.

مسابقه ملی عکس «شورش رنگ‌ها و جوشش دل‌ها» در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس انجام شد  و پس از داوری از میان بیش ۱۰ هزار اثر ارسالی به این مسابقه، ۵۶ تک عکس از ۴۵ هنرمند عکاس و سه مجموعه عکس برای ارائه در نمایشگاه برگزیده شد که یک عکس از ابراهیم گرامی نیز جزء عکس‌های انتخابی بود.