- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رونمایی از گنبد شهدای گمنام بنک

عسلویه نیوز” رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر عصر سه‌شنبه در آیین رونمایی از گنبد و گلدسته شهدای گمنام بنک اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و این عزت مرهون فداکاریهای شهدا و ایثارگران است.
احمد موحد خاطرنشان کرد: باید همواره پاسداشت یاد شهدا باشیم و باید مراسمات یادواره شهدا را با همه توان برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: حرکت مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام بینظیر است و حضور مردم در این مراسم نیز نشان از این است که هنوز پیرو راه شهیدا هستند.
در ادامه فرمانده سپاه شهرستان کنگان نیز ابراز داشت: شهدا با همه وجود در راه حفظ اسلام و نظام اسلامی فداکاری کردند و جان شیرین خود را تقدیم کردند.
ابراهیم حق‌شناس یادآور شد: امروز حرکت در مسیر ولایت فقیه به معنای ادامه دادن راه شهداست و شهدا برای استمرار نظام اسلامی و تقویت ولایت فقیه جان خود را تقدیم کردند.
وی در ادامه از کارهای عمرانی از قبیل برق‌رسانی و آسفالت مسیر راه امامزاده و شهدای گمنام و تکمیل حسینیه گزارشی ارائه کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساحلی بنک نیز در این مراسم متذکر شد: اگر امروز عمران، آبادانی و تحول می‌بینیم، تمام اینها را مدیون شهدا هستیم.
علی هوشیار بیان داشت: اگر دیروز سربازان امام خمینی (ره) در جبهه جنگ بودند امروز در جبهه‌های سازندگی در حال آبادانی کشور هستند و اعضای شورای اسلامی و شهرداری بنک مفتخرند که به عنوان پرچمدار خمینی (ره) در صحنه سازندگی حضور دارند.
وی عنوان کرد: شهرداری بنک برای بهسازی گلزار شهدای گمنام کارهایی از قبیل محوطه‌سازی، اجرای سنگ فرش، اجرای فضای سبز و چمن‌کاری، اجرای روشنایی، خیابان‌کشی، ساخت حوض، اجرای بلوار ورودی شهدای گمنام و امامزاده و نصب گنبد و گلدسته را انجام داده و در آینده نیز گنبد امامزاده نصب خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی بنک اذعان داشت: تمام مسئولان باید از همه انرژی و توانمندی خود برای گسترش فرهنگ والای شهادت استفاده کنند و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
در پایان نیز مراسم رونمایی گنبد و گلدسته با حضور خانواده شهید رنجبری و مسئولان شهرستان کنگان و مردم شهیدپرور بنک انجام شد.