- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ایران پوریان: اولویت اول و آخرم تراکتور است

مدافع تیم نراکتورسازی تبریز گفت: اولویت اول و آخرم تراکتور سازی است و طی روزهای آتی برای تمدید قرارداد به تبریز می روم.ایران پوریان [1]
 
محمد ایران پوریان عنوان کرد: مسئولان باشگاه چندین بار با من تماس گرفته اند، ولی به دلیل مشکلات شخصی نتوانستم به تبریز بروم و تصمیم دارم این هفته با سفر به تبریز قراردادم را با تیم محبوبم تمدید کنم.

به گزارش ایسنا،وی افزود: اولویتم تراکتور است، افتخار می کنم پیراهن چنین تیمی را بر تن کرده ام؛ متأسفانه در این چند روز شرمنده مدیران تراکتور شده ام.

ایران پوریان در رابطه با سایر پیشنهاداتش تأکید کرد: از چندین تیم پیشنهادات بسیار خوبی دارم ولی به خاطر تراکتور حتی به این پیشنهادات فکر هم نکرده ام.

وی در خصوص سرمربیگری مجید جلالی در تراکتور اظهار کرد: آقای جلالی مربی خیلی خوب و با دانشی است و به نظرم نیازی به تعریف من نیست و اعتقاد دارم با درایت وی و برطرف کردن نقاط ضعف تیم، بتوانیم حدأقل یک جام برای مردم آذربایجان به ارمغان بیاوریم.

این بازیکن تراکتور خاطرنشان کرد: هواداران تراکتور در همه شرایط پشتیبان تیمشان هستند و این نشانگر پتانسیل بالای تیم است و انشالله با کمک هواداران سال بعد در لیگ ایران و آسیا بسیار خوب ظاهر خواهیم شد.

ایران پوریان در پایان سخنانش بیان کرد: در سال آینده تلاش خواهم کرد بهترین بازی ها را برای تیمم انجام دهم و در نهایت به پیراهن مقدس تیم ملی برسم.