- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس از دهنوی

 باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کمیته انضباطی رسماً از قاسم دهنوی شکایت و خواستار محرومیت این بازیکن شد.ایران پوریان [1]
 
به گزارش فارس، برخلاف خیلی از اتفاقات قبلی مسئولان باشگاه پرسپولیس این بار برای به اثبات رساندن قرارداد خود با قاسم دهنوی بسیار جدی موضوع را در دستور کار قرار دادند، از همین رو امروز پس از کش و قوس‌های فراوان بین دهنوی و مدیر برنامه‌هایش و سرپرست قرمزپوشان باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کمیته انضباطی رسماً از قاسم دهنوی شکایت کرد.

در این نامه آمده است؛

به دلیل ضرر و زیانی که این بازیکن به باشگاه پرسپولیس زده و با توجه به اینکه ایشان حتی هنگام عقد قراردادش از باشگاه مبلغی دریافت کرده و برای اینکه این موضوع در فوتبال کشورمان باب نشود و در بین بازیکنان دیگر گسترش پیدا نکند، خواستار محرومیت و برخورد جدی با قاسم دهنوی هستیم. ایشان باید توضیح دهد که به چه دلیل وقتی با پرسپولیس قرارداد بسته سر از سپاهان در می‌آورد و متأسفانه رفتار این بازیکن برای اولین بار نیست و دفعات گذشته نیز تکرار شده است.

محمود سالارکیا، رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در این‌باره گفت: مطمئن باشید ما یک قدم نیز از حق باشگاه کوتاه نمی‌آییم تا وقتی که با قاسم دهنوی برخورد جدی شود و او بداند بازی کردن با آبروی تیم بزرگی مثل پرسپولیس ساده نیست. مگر می‌شود یک نفر ندانسته قراردادی را امضاء کند و ایشان باید در کمیته انضباطی پاسخگوی رفتار خود باشد. مطمئن باشید از این موضوع کوتاه نمی‌آییم.