- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خانواده‌های دارای چند شهید در بوشهر تجلیل شدند

در جشن بزرگ پدران آسمانی، خانواده‌های چندشهیدی استان بوشهر تجلیل شدند.

خبرگزاری فارس: خانواده‌های دارای چند شهید در بوشهر تجلیل شدند

به گزارش “عسلویه نیوز” معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در این آیین اظهار داشت: واژه شهید و شهادت همواره دارای قداست و ارزش والایی است و شهدا برای حفظ اسلام و نظام اسلامی از جان خود گذشتند.

بخشعلی دهقایدی افزود: نام و یاد شهدا در تاریخ ماندگار است و هیچ زمانی از ارزش و اهمیت کار این عزیزان کاسته نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید تجلیل فرزندان شهدا در دستور کار قرار گیرد خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد بازمانده بزرگ مردانی هستند که همواره زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

معاون فرماندار دشتستان تصریح کرد: آنها برای دفاع ازحق از هم پیشی می‌گرفتند و اگر پرچمی از دست یکی از آنها بر زمین می‌افتاد دیگری آن را برداشته و تا سرحد جان آن را نگه می‌داشت.

دهقایدی گفت: امروز گسترش فرهنگ والای ایثار و شهادت باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و هیچ گونه کم‌کاری نباید در این زمینه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: دشمنان در شرایط کنونی به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها و معنویات اسلامی هستند که باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی در برابر آنها ایستادگی کنیم.

فرزند شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری از شهدای بزرگ دوران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: چند سالی است که فرزندان شاهد به یاد پدران خود ستادی تحت عنوان پدران آسمانی تشکیل داده‌اند و یاد پدران شهید خود فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام محمد عاشوری افزود: پدر نعمتی الهی است که انسان تا از آن بهره‌مند است قدر آن را نمی‌داند ولی بعد از آن می‌فهمد که از چه نعمتی محروم شده است.

وی اضافه کرد: فرزندان شاهد باید در تمام مراحل زندگی از پدران خود الگوبرداری کنند تا به موفقیت برسند و بدون تردید با این کار به سربلندی می‌رسیم.