- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث بزرگترین پارک خانواده استان بوشهر در ساحل نخل تقی

“عسلویه نیوز” شهردار نخل تقی از احداث بزرگترین پارک خانواده استان بوشهر در ساحل نخل تقی خبر داد.
پارک [1]
احمد شیخیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: زیباسازی شهر نخل‌تقی و جلب رضایت شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری بندر نخل تقی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: دولت‎های نهم و دهم علاوه‎ بر انجام رسالت‎هایی که همه دولت‎ها بر عهده دارند؛ عدالت‎خواهی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و در طول چند سال خدمت دولت، هر گوشه‎ای از استان تبدیل به کارگاه سازندگی شده است.

شیخیانی تصریح کرد: عمران و آبادانی و زیباسازی بندر نخل‌تقی با شتاب و کیفیت مطلوبی در دست اجراست و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف موردنظر برسیم.

وی یادآور شد: اولویت اساسی شهرداری نخل تقی در چند سال اخیر ساحل‌سازی و احداث پارک‌های ساحلی بوده است و از سال گذشته شهرداری در بحث گردشگری و آماده کردن زیرساخت‌های گردشگری نیز گام‌های مؤثری برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: اکنون طول کل ساحل بندر نخل تقی در نتیجه تلاش‌های شهرداری سیمای زیبایی به خود گرفته و در پروژه‌های ساحل سازی سعی شده است که زیرساخت‌هایی نیز برای واگذاری به بخش خصوصی آماده شود.

شهردار نخل تقی از احداث بزرگترین پارک خانواده استان بوشهر در ساحل نخل تقی خبر داد و بیان داشت: این پارک زیبا و منحصربه‌فرد با مساحت ۷۰ هزار متر مربع در کنار ساحل نخل تقی احداث می‌شود.

شیخیانی ابراز داشت: این پارک بزرگ خانواده هم‌اکنون ۴۰ درصد پیشرفت دارد و امیدوار هستیم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه این پارک دارای امکانات ویژه‌ای است گفت: راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری و اسکیت، احداث زمین ورزشی، پارک کودک، اسکله قایق‌سواری و اسکله ماهیگیری از جمله امکانات مهم این پارک است.

شیخیانی افزود: کافی‌شاپ، فانوس دریایی، نمازخانه، سالن آمفی‌تئاتر و ایستگاه مطالعه نیز از دیگر امکانات این پارک بزرگ است.