- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پرس: مطمئن باشید رونالدو با رئال تمدید می‌کند

 فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، با توصیف کریس رونالدو به عنوان بهترین بازیکن دنیا، تاکید کرد که او آماده تمدید قرارداد با این باشگاه است.پرس [1]
  
 رونالدو که تا سال ۲۰۱۵ با رئال قرارداد دارد، هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده و گزارش ها حاکی از آن است که او تمایلی برای تمدید قرارداد ندارد. گفته می شود باشگاه منچستریونایتد سخت به دنبال به خدمت گرفتن اوست اما پرس مطمئن است که این ستاره پرتغالی در برنابئو خواهد ماند.

به گزارش گل، او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:” سعی می کنم به شفاف ترین حالت ممکن صحبت کنم. هدف من، هدف رونالدو است و هدف همه طرفداران رئال هم این است که او برای سال هایی طولانی در اینجا بازی کند. وقتی افراد زیادی به دنبال یک هدف باشند، آن اتفاق تحقق پیدا خواهد کرد. من و باشگاه رئال هم به دنبال یک هدف هستیم.

کریس رونالدو هم این را می خواهد. بدون کوچکترین تردیدی، رونالدو هم به دنبال ماندن در رئال است.

ما دائما با او در تماس هستیم. اگر از من می پرسید که ما در مورد پول صحبت می کنیم یا نه، باید بگویم پاسخ منفی است زیرا زمان آن هنوز نرسیده است. زمان آن بعد از بازگشت او از تعطیلات است.”

پرس همچنین تاکید کرد که حفظ رونالدو در رئال، تنها برای رقابت با بارسا و مسی نیست و اعلام کرد که رونالدو را بهتر از ستاره آرژانتینی حریف می داند.

” رئال رونالدو را تنها به این خاطر که بارسا مسی را دارد، نمی خواهد.  ما او را می خواهیم چون بهترین بازیکن دنیاست؛ چه مسی باشد و چه نباشد.

ما می خواهیم او بماند و هنوز دو سال از قرارداد او باقی مانده است. پروژه آینده ما در اطراف او شکل خواهد گرفت. تیم ها همیشه به بازیکنان بزرگ وابسته هستند. زمانی به دی استفانو و در دوره ای به زیدان. اکنون هم تمرکز روی رونالدو است. در دنیا، بازیکنی بهتر از او برای تیم ما وجود ندارد.

ما معتقدیم که رونالدو در تاریخ باشگاه جایگاهی در کنار دی استفانو پیدا خواهد کرد.”