- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تنور انتخابات با پرسش و پاسخ جوانان داغ شد

“عسلویه نیوز” تنور انتخابات با پرسش وپاسخ جوانان از ۳ کاندیدای حاضر در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی در محل مسجد ابوبکر شهرعسلویه داغ شد.

جوانان [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در ابتدا احمد بازیار کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر عسلویه به تشریح اهداف و برنامه های انتخاباتی خود پرداخت و اظهار داشت: هدف از حضوردر انتخابات خدمت به مردم شریف شهر عسلویه است و در همین مکان مقدس این قول را به همه عزیزان می دهم که از هیچ سعی و تلاشی فرو گذار نباشم و تا آخرین لحظه از حق مردم دفاع کنم.

وی در ادامه به بیان برنامه های انتخاباتی خود پرداخت و سپس به تک تک سوالات جوانان که بیشتر در رابطه با موضوع اشتغال، حمایت جوانان در بکارگیری در ادارات شهرستان عسلویه پاسخ داد.

وی در پایان شعار انتخاباتی خود را پیشرفت وآبادانی شهر و حمایت از جوانان مطرح نمود.

در ادامه عبدالرحمن زارع ضمن عرض خسته نباشید و آرزوی سلامتی به مقام معظم رهبری به چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: حساسیتی که در انتخابات وجود دارد باید منجر به برداشتن گام های مثبت در جهت عمران و آبادانی شهر شود.

وی درادامه نیز به برنامه ها واهم اهداف خود را که در بروشرهای تبلیغاتی به چاپ رسانده است تشریح نمود و خواستار مشارکت حداکثری مردم در روز انتخابات شدند و در پایان به سوالات جوانان که مربوط به مسائل آموزشی، حمایت از دانشجویان، بهداشت و درمان شهر و اشتغال جوانان پاسخ داد.

وی همچنین شعار انتخاباتی خود را فکر نو، اندیشه نو و همفکری با جوانان مطرح کرد.

در آخر نوبت به حسن غلامی کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی رسید که با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است اظهار داشت: مشارکت عمومی باید در اولویت شورا قرار گیرد وظیفه ای که بر عهده شورا گذاشته شده و بعنوان یک رابط بین مردم و مسئولین مطرح است یک تکلیف شرعی بشمار می آید که با پیگیری های مستمر و انعکاس مشکلات به مسئولین رده بالا قطعاً در حل خیلی از مسائل موجود تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: در این بین درگیر کردن مردم با مشکلات موجود در ارائه راهکارهای لازم که به حل آنها و از بین رفتن موانع کمک می کند تاثیر بسزایی دارد و می تواند راه گشا باشد و به نوعی برای عمران عسلویه همه مردم شهر بایستی عضو شورا باشند.

در ادامه نیز حسن غلامی همچون کاندیداهای دیگر به پرسش جوانان و حاضرین در جلسه که بیشتر در مسائل بهداشت و درمان، مشکلات بیمه ای، حمایت از جوانان در بکارگیری در ادارات و شرکت ها پاسخ دادند و شعار انتخاباتی خود را دفاع از مطالبات به حق مردمی و مشارکت مردم در تصمیم گیری ها عنوان نمود.