- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رقاصی انتخاباتی در ستاد نامزدهای بوشهری!

با شروع تبلیغات شورای شهر، فضا در شهر بوشهربه گونه ای دیگر رقم خورد.تمام سطح شهر پر شده از پوستر و عکس نامزدها ،ستادها مثل قارچ در گوشه گوشه شهر برپا شد،در برخی ستادها رقص و پای کوبی بالا گرفت و برخی افراد این رقص وپای کوبی را به وسط خیابان ها کشیدند و فضا جوری رقم خورد که به هر چیزی شباهت داشت جز ستاد انتخابات.

 

“عسلویه نیوز” تا قبل از شروع تبلیغات شورای شهر، وضع ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری قابل تحمل بود و به آرامی و با حفظ حرمت ها تبلیغات صورت می گرفت.
 

اما به محض صدور مجوز و شروع تبلیغات شورای شهر، فضا در شهر بوشهربه گونه ای دیگر رقم خورد، تمام سطح شهر وحتی حیاط خانه ها پر شده از پوستر و عکس کاندیداها،ستادها مثل قارچ در گوشه گوشه شهر برپا شد، هر کس به طریقی فضای تبلیغاتی ستاد خود را برای عموم گرم می کرد، یکی با سخنرانی،یکی با پخش موزیک ودیگری با پخش شربت وشیرینی و….

دیشب که سومین شب تبلیغات بود صدای نی انبان ها در نقاطی از شهر،فضای شهر را دگرگون کرد، در برخی ستادها رقص و پای کوبی بالا گرفت و برخی افراد این رقص وپای کوبی را به وسط خیابان ها کشیدند و فضا جوری رقم خوردکه به هر چیزی شباهت داشت جز ستاد انتخابات.
 

واین است حال روز ما و این افرادی که می خواهند فردا شهرمان را بسازند!!
 

 حال باید دید شورای نظارت که هر کسی را که از راه رسیده برای انتخابات شورای شهر تائید کرد برای این وضعیت چه اقدامی صورت می دهد.