- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برگزاری انتخابات در ۹۵ روستای دشتستان

علیرضا خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار”عسلویه نیوز”اظهار داشت: امروز مسئله انتخابات دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است و باید از همه توان و امکانات موجود برای برگزاری مطلوب انتخابات بهره ببریم.

وی افزود: از زمان دستور وزیر کشور و آغاز مراحل اولیه انتخابات، در دشتستان نیز اقدامات لازم انجام شد و هم‌اکنون ساز و کارهای لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات فراهم شده است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاری انتخابات و دست‌اندرکاران انتخابات در مراحل مختلف تلاش زیادی داشته‌اند و آموزش‌های لازم نیز به این افراد ارائه شده است.

خرمی تصریح کرد: در شش بخش شهرستان دشتستان و در ۹ شهر این شهرستان مقدمات کار برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و کم‌نظیر فراهم است.

وی با اشاره به شعب أخذ رأی در دشتستان افزود: ۲۰۷ شعبه أخذ رأی در شهرستان دشتستان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۹۴ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار است.

فرماندار دشتستان از برگزاری انتخابات در ۹۵ روستای دشتستان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی لازم در ۱۰۴ نقطه دشتستان انتخابات شوراها برگزار می‌شود که از این تعداد ۹۵ شورا روستایی و ۹ شورا نیز شهری است.

خرمی گفت: مجموع منتخبان در شهرها و روستاهای این شهرستان ۳۶۴ نفر است که از این تعداد ۳۱۵ نفر در شورای روستایی و ۴۹ نفر نیز در شورای شهری انتخاب خواهند شد.

وی یادآور شد: بخشداران از هم‌اکنون برای برگزاری انتخابات آمادگی دارند و همه امکانات لازم برای پشتیبانی و تدارکات انتخابات پیش‌بینی شده و هیچ مشکلی نداریم.

خرمی افزود: از طرفداران نامزدها اعم از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتظار داریم از تخریب رقبا پرهیز کنند تا انتخابات در فضایی سالم برگزار شود.