- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کلانتری شهر ساحلی بنک افتتاح شد

در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، کلانتری شهر ساحلی بنک افتتاح شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” فرماندار کنگان عصر یکشنبه در آیین راه‌اندازی کلانتری شهر ساحلی بنک اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت بسیار بالایی است و باید از همه توان و ظرفیت موجود برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم بهره ببریم.

عباس تبرکی افزود: تامین امنیت و آسایش و آرامش شهروندان از اساسی‌ترین وظایف مسئولان است و باید با همت و همدلی برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

فرماندار کنگان با قدردانی از تلاش‌های فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همت و تلاش نیروی انتظامی استان در مدیریت این مجموعه و راه‌اندازی کلانتری ۱۳ شهر ساحلی بنک ستودنی است.

وی عنوان کرد: به‌طور قطع با افزایش سریع جمعیت در شهرستان کنگان، به همان اندازه نیز باید امکانات آن نیز افزایش یابد و باید همه کمک کنند.

تبرکی ادامه داد: یکی از این موارد موضوع تامین امنیت و آرامش مردم است که بحمدالله با راه‌اندازی این کلانتری امنیت و آرامش بیشتری در شهر ساحلی  بنک حاصل خواهد شد.

این مسئول ابراز داشت: چند روز بیشتر به انتخابات نمانده است و مسئولان و مردم باید با حضور در انتخابات حماسه سیاسی را خلق کنند.

فرماندار کنگان متذکر شد: نظام اسلامی بیش از ۳۰ انتخابات در سه دهه اخیر برگزار کرده و مردم نیز همواره در عرصه حاضر بوده‌اند و اطمینان داریم امسال نیز شاهد مشارکت بالای مردم و خلق حماسه خواهیم بود.

در این آیین، کلانتری ۱۳ شهر ساحلی بنک با حضور مردم و مسئولان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.